piątek, 27 grudnia 2013

Córka Burz - recenzja.

Córka Burz - recenzja
Tytuł: Córka Burz
Autor: Richelle Mead
Forma w której przeczytałem: książka
wydawnictwo: Amber








Witam .Dziś w końcu mogę, napisać notkę o książce którą skończyłem 8 dni temu.
"Córka Burz" to książka którą się zainteresowałem po okładce, ale i także tytuł mi się spodobał ( a mówią, że książki nie ocenia po okładce ). Ja najczęściej tak robię, rzadko się mylę. Przy tej książce mógłbym powiedzieć, że się pomyliłem. Jakoś do tej książki mnie nie ciągło.
Bohaterką jest 26-letnia Eugienie Markham która jest szamanką czyli wypędzą złe duchy do świata śmierci lub tamtych. Pewnego razu dzwoni do jej biura pewien chłopak który opowiada, że jego siostra została porwana do Tamtego świata, dziewczyna zastanawia się czy przyjąć propozycje zamówienia.
Książce jest dużo miłości dosłownej co bardzo mnie trochę oburzyła, książka znajdująca się w dziele fantasy bardziej powinna skupić na fantastyce, która jest zawarta, ale jest trochę za dużo stosunków seksualnych bohaterki.
Plus książki za to, że w książce jest Polski akcent zawarty. Fabuła nawet dobra (pomijając stosunki erotyczne bohaterki). Podoba mi się, że dużo walki jest w książce, oraz, że bohaterka jest "twardą sztuką", nie płacze na zawołanie (ostatnio spotkałem kilka takich bohaterek mam chyba na myśli bohaterkę "Inne Anioły" ).
Minusy za dużo seksu, książka powinna być dla młodzieży od 16 lat, (później się dziwią, że jest dużo młodych matek). Trochę też za dużo opisów krain, denerwuje mnie to, że akcja dzieje a tu nagle opis krainy jak tak można?
Książkę oceniam na 2+/6. 
W przygotowaniu: ''Mechaniczna Księżniczka'', "Pamiętnik Narkomanki", "Siewca Burz"

wtorek, 17 grudnia 2013

Rok blogowania

Witajcie :)
Dziś mija dokładnie rok jak zaczęłam pisać bloga miałem już wcześniej 3 blogi, ten blog jednak jest najlepszy. Rok temu zaczęłem pisać bo czułem się samotnie. Zauważyłem, że to sprawia wiele radości. Nie pisze jakiś super ciekawych postów, zdaję sobie sprawę z tego. Na tym blogu frekwencja wynosi 2092 wyświetlania z czego jestem bardzo zadowolony. Wiem, że niestety ostatnio zaniedbałem pisanie. Mam nadzieję, że czytelnicy mi to wybaczą. Planowałem dziś dodać post o książce"Córka Burz" tą książkę dziś skończyłem czytać pierwszą część z cyklu "Czarna Łabędzica". Czytam ostatnio kilka książek naraz, jednak znalazłem czas by kupić i przeczytać wspomnianą książkę. Przez rok znalazłem kilka ciekawych blogów, ale jedynym który lubię odwiedzać to blog Czarnego Kapturka. Przez następne dni postaram nadrobić zaległości w pisaniu, oraz znów znaleźć wenę do pisania. Niestety ostatnio ona się ulotniła. Jestem otwarty na czyjeś blogi do czytania więc jeśli ktoś chce bym odwiedzał was zostawcie komentarze ;)
Życzę miłego wieczoru ;)

sobota, 23 listopada 2013

Recenzja Inne Anioły - Zazdrość




Tytuł: Inne Anioły Zazdrość
Autor: Lili St. Crow 
Forma w której przeczytałem: e-book 
Wydawnictwo : Amber












Witam znów po dłuższej przerwie wczoraj skończyłem czytać kolejną część "Inne Anioły".
Na początku w końcu mogę powiedzieć, że pisarka poprawiła się w pisaniu kolejnej części bohaterka przestała się użalać, fabuła stała się ciekawsza, są jednak stare nawyki błędowe np, coś ciekawego się dzieje i pisze, że bohaterka czuje potrzebę do toalety. Jest to pierwsza książka w której czytam, że bohaterka chce siku gdy coś się dzieje, trochę też za dużo myśli.
Bohaterka trafia do Scholi Prima głównej szkoły, poznaje tu historię swojej mamy, oraz dowiaduje się kto chce ją zabić. Stara się również zmienić złamanego wilkołaka Asha. Dru poznaje również informacje o Gravesie. Dru jest najważniejszą z Anną osobą w scholi, Christoper pojawia się i ma zostać przed sądem co się wydarzy? Przeczytaj!
Ocena: -4/6

poniedziałek, 11 listopada 2013

Miłego wieczoru

Życzę każdemu miłego wieczoru, przepraszam za błąd, nie zauważyłem go wcześniej. W tym tygodniu jadę na wycieczkę, więc nie będę pisać nic więcej wybaczcie. Miłego wieczoru

Recenzja #4 - Angelfall

 Tytuł: Angelfall
Autor: Susan Ee
Forma w której przeczytałem: książka
Wydawnictwo : Filia












Witam :) wczoraj skończyłem czytać "Angelfall" więc od razu dziś o niej napisze póki na gorąco mogę ją opisać.
Co wieczór niektóre rodziny uczą małe dzieci Aniele Boże stróżu mój... Jednak tej historii nie poznajemy "grzecznych" aniołków które czynią cuda. Historia opisuje dzisiejszy świat który jest zaatakowany przez anioły. Penryn 17-letnia dziewczynka opowiada co się dzieje, jakie warunki panują na świecie. Penryn mieszka z matką i niepełnosprawną siostrą w bloku, poznajemy jej historię (nie wiem jak zastąpić to słowo) gdy szukają nowego bezpiecznego miejsca. jednak już na samym początku sprawa się komplikuje, podczas przemieszczania się pojawiają się anioły które toczą walkę między sobą. Bohaterka chcąc pomóc aniołowi zdradza swoją lokalizację. Matka dziewczynki ucieka, a jej siostra zostaje porwana. Dziewczynka zajmuje się rannym aniołem.
 Książka mnie tak wkręciła, że nie panowałem co wokół mnie się dzieje. Fabuła książki jest perfekcyjnie napisana, akcja od początku do końca, nie ma miejsca na nudę, dawno nie czytałem tak ciekawej książki, ta książka po darach jest chyba najlepsza jaką przeczytałem polecam ją każdej osobie która lubi czytać o aniołach. W książce pojawia wątek miłosny, ale nie razi w oczy jak niektórych książkach. gdybym miał od nowa czytać, nie wahałbym się ani na chwilę książka jest na prawdę wciągająca. powtarzam się już, ale na prawdę ta książka zapadnie mi długo w pamięć.
Jeśli szukacie jakiejś genialnej książki fantasy o aniołach ta jest prawie najlepsza (według mnie najlepsza jest "Kroniki niebios".) Czekam z niecierpliwością na część drugą o Penryn i jej przygodach z aniołem Rafaelem. W USA premiera będzie 29 listopada, więc za rok mam nadzieję pojawi się w Polsce i będzie tak genialna jak i pierwsza.
Ocena 6/6

sobota, 9 listopada 2013

Recenzja #3 Inne Anioły Zdrada

Tytuł: Inne Anioły Zdrada

Autor: Lili St. Crow 
Forma w której przeczytałem: e-book 
Wydawnictwo : Amber
  Moja kolejna recenzja dziś opisze drugą części "Inne Anioły".
Drugiej części Dru przebywa w Scholi w której przebywają sami chłopcy. Anderson ma tylko Grovesa, poznaje wiele tajemnic, dziewczyna powoli traci zaufanie do wszystkich. Dziewczyna ma rozdarte serce do dwóch chłopców. Na szkołę w której przebywa są przeprowadzane częste ataki.
 Według mnie autorka zrobiła świetną fabułę, z napięciem i... niestety z obrzydzeniem, że ciągle się użala nad sobą bohaterka. Użalanie się bohaterki jest na minus tej książce, stała się bardziej odważna, ale wspominanie o utraconych osobach na każdym kroku jest nudna niestety. Książce pojawia więcej walki co mi się spodobało, oraz coraz bardziej lubię "Pana pojawiam się i znikam" mowa o Christopher który w książce pojawia w trzech momentach dowiadujemy się dlaczego został wyrzucony z zakonu. Również dowiadujemy się, że wilkołak który chciał zabić w pierwszej części jest złamanym.
Ja poleca, gorąco książkę osobom które lubią akcję i potrafią wytrzymać użalanie głównej bohaterki.
Książka według mnie zasługuje na ocenę dobrą plusy za fabułę, akcję, walkę, nowych bohaterów, minusy za użalanie bohaterki, za szybkie zakończenie akcji, które wyglądało tak jakby autorka przekroczyła limit stron i musiała skrócić.
Liczę na komentarze, które pomogą mi pisać lepsze recenzje
Ocena : 4/6


piątek, 8 listopada 2013

Przemyślenia

Witam czytelnicy, wiem nie pisze za często wybaczcie mi to. Po prostu nie wiem o czym. Ostatnio mi się nie układa. Obecnie leże sobie mam pełno myśli w głowie. Słucham muzyki i tematu który mi najgorszej wychodz w życiu o miłości. Dokładniej Show me love. Już grupy nie zdradzę, jednak uwielbiam już ten utwór przy którym łzy same mi płyną. Tak jestem uczuciowym chłopakiem. Jest to pozytywna cecha, jak również negatywna, przykłady często wpadam podły nastrój, użalam za często, to skutkuje, że szukam pocieszenia, jakiejś osoby która mnie zrozumie, nie umiem czasem jednak znaleść. Może pisze chaotycznie, przepraszam nie robię tego specjalnie. Nie umiem ciągle trzymać jednego tematu lubię pisać. Ostatnio nawet listy pisałem, co jest męczące. Jednak mam poczucie radości, że listy doszły do właścicieli. Ja powoli uciekam spać miłego snu.

wtorek, 5 listopada 2013

Liga Mistrzów 4 kolejka część pierwsza

Dziś Liga Mistrzów więc moje oceny dziś krócej niż zwykle, brakuje mi pisarskiej weny. Wybaczcie, obiecuje jednak kolejnych dniach coś o piłce nożnej. Planuje założyć nowego bloga na którym będę recenzjować książki. FC Copenhagen - Galatasaray faworytem jest drużyna ze Stambułu która wygrała trzy tygodnie temu. Juventus - Real Madrid faworyt Real który wygrał ostatnim razem tym razem jednak będzie remis lub wygra znów Real. Manchester City - CSKA Moscow faworyt ten sam co tydzień temu Manchester. Olympiakos - Benfica wygrają grecy lub będzie remis. Plzen - Bayern poprzedni zwycięzcy Ligi Mistrzów tym spotkaniu górą. PSG - Anderlecht faworyt? Drużyna z Paryża bez dwóch zdań. Real Sociedad - Manchester Utd według mnie wygrają Anglicy lub remis. Shakhtar - Leverkusen wygrają piłkarze z Niemiec, jednak remis i zwycięstwo Ukraińców nie zaskoczy nikogo. To dziś na tyle. Wybaczcie, że rzadko pisze postaram się czasem częściej odezwać.

czwartek, 31 października 2013

Pilne

Witam po prawie tygodniowej przerwie, nie pisze bo brak mi weny. Pisze dziś bo chce upewnić że mój blog dalej istnieje. Niestety październik był moim najgorszym miesiącem w pisaniu i czytaniu. Jednak dziś nie o tym. Dziś chce zapytać czy według was podoba się to co pisze do tej pory. Chodź mi o to, że chce wiedzieć o czym pisze ciekawie i co was interesuje. Ja chciałbym podziękować za to że chcecie czytać moje nudne wpisy.

piątek, 25 października 2013

Urodzinowo :)

Witajcie :D 18 lat temu o godzinie 10.30 w pewnym szpitalu przyszedł na świat pewien chłopiec byłem to ja :D Dziś skoczyłem 18 lat. Dziś i wczoraj dostałem pytanie jak się czuje. Szczerze? To tak jak zazwyczaj tylko cyfra się zmieniła, oraz prawnie stałem dorosły. Mimo wszystko nie mam teraz zamiaru zmieniać będę dalej sobą. Nie pisałem przez kilka dni, ponieważ szykowałem się do tego wpisu. Goście (rodzina) przyjdą w niedzielę. Dziś samego rana byłem na ostatnim szczepieniu, a później po wniosek o dowód. To, że dziś stałem pełnoletni nic nie zmieni póki nie skończę szkoły. Może inaczej, będę się starał być sobą plus zmieniać pozytywnie :) Jutro jest Gran Derbi i mam nadzieję, że FCB da mi wiele radości. Gdy Barcelona gra blisko moich urodzin często wygra lub remisuje. Ok ja muszę brać za sprzątanie miłego popołudnia :)

środa, 23 października 2013

6 dzień Ligi Mistrzów

Dzień szósty ligi mistrzów pierwszy mecz zacznie w Rosji o 18. Zagrają CSKA Moscow - Manchester City Faworytem są anglicy jednak ja nie umiem postawić faworyta, obie drużyny dobrze radzą więc remis lub wygrana Anglików. (Jak okazało zwycięstwo anglików.) Kolejne mecze już o stałej porze 20.45 typowanie zaczynam od Anderlecht - PSG faworytem są francuzi mają świetnych piłkarzy którzy według mnie wygrają wysoko. Remis będzie zaskoczeniem. Bayern - Plzen faworyt gospodarz, mają najlepszą drużynę Europie, a drużyna z Czech łatwym dostarczycielem punktów. W Portugali w Lizbonie zagra miejscowa Benfica z greckim Olympiakos Faworyta trudno mi wskazać jednak chyba wygrają gospodarze lub będzie remis. Galatasaray - FC Copenhagen duńczycy już postawili się Juventusowi i remis nie będzie zaskoczeniem. Wygra według mnie drużyna Istambułu. Leverkusen - Shakhtar remis nie zaskoczy mnie. Manchester Utd - Real Sociedad wygra raczej gospodarz, jednak remis nie zdziwi mnie, bo "klopsy" często im przydarzają. Hit środowej kolejki Real Madrid - Juventus można obejrzeć o 20.45 tvp1 ja będę oglądać. Wedłu mnie wiadome jest, że wygra Real. Jednak sercem jestem za Starą Damą.

wtorek, 22 października 2013

Liga mistrzów część 5

Witam :) dziś kolejny tydzień z ligą mistrzów tak więc moje typy. Zaczynam od najciekawszego meczu wieczoru AC Milan - Barcelona przed rokiem było 2-0 dla Milanu, w rewanżu jednak lepsza była Barcelona (0-4) więc moje serduszko stawia Dumę Kataloni

czwartek, 17 października 2013

Kolejne plany na bloga

Ok nie udzielacie się trudno. Napisze w takim razie o moich planach. Chcę następnych tygodniach pisać o futbolu, muzyce, blogi które odwiedzam, oraz recenzje, najbliższa będzie "Wybrani" dziś skończyłem czytać. Postaram pisać codziennie póki co potrzebuje kilku rzeczy by ułatwić pracę z niektórymi wpisami. Dziś postaram zacząć pierwszy temat czyli liga mistrzów (historia, statystyki, ciekawości) będę poprawiał je gdy usiade przy komputerze. Postaram dodawać jakieś ciekawe zdjęcia. Dziś może napisze później, teraz uciekam do lekcji.

niedziela, 13 października 2013

O czym chcecie?

Witam przepraszam że ostatnio nie pisze, o czym byście chcieli wpis? Sport, muzyka, może książki? Czekam na komentarze (możecie nawet napisać o czym chcecie [np. Sport piłka nożna - Legia Warszawa] czekam). Miłego wieczoru

piątek, 4 października 2013

Inne Anioły recenzja

Tytuł: Inne Anioły
Autor: Lili St. Crow
Forma w której przeczytałem: e-book

Książkę przeczytałem w 4 dni jest bardzo szybka ma (303 strony). Już pierwszego dnia przeczytałem ponad 45%. jest bardzo ciekawa, akcja trwa cały czas. 
Bohaterką jest Dru  Anderson która mieszka z ojcem. Dru ma 16 lat i jest po części wampirzycą. ojciec trenuje ją aby w przyszłości była najlepszą łowczynią zabójców. Ojciec dziewczyny ginie bez śladu, dziewczyna martwi się co się z nim działo jak okazało został zmieniony w zombi, zabiła go. W szkole poznała Gravesa który nie chciał się od niej odczepić. Chłopka zakochał się w dziewczynie (tak podejrzewam). Ktoś jednak chce zabić Dru, za jej niezwykły dar jaki to dar? czy Graves zmieni w wilkołaka? kim będzie tajemniczy gość który chce pomóc bohaterce. Co znaczy sowa babci, dziewczynki?
Książka jest ciekawa, jednak ma kilka błędów, raziło mnie bardzo jak bohaterka w sytuacjach pełnych napięcia mówiła o potrzebach fizjologicznych.
Ocena książki: 3/6

środa, 2 października 2013

Liga Mistrzów część 4

Dziś "czwarty odcinek" Ligi mistrzów zaczniemy od pierwszego meczu o 18:00 CSKA Moskwa z Victoria Pilzno faworytem moim zdaniem są piłkarze z Moskwy mają kilku świetnych piłkarzy którzy powinni dać wygraną. Czesi nie oszukujmy się nie są drużyną skali Ligi Mistrzów remis czy zwycięstwo będzie zaskoczeniem. Kolejne mecze rozpoczną o 20:45 pierwszy mecz rozpoczną w stolicy Belgii miejscowy Anderlecht Bruksela z greckim Olympiakos Pireus. Według mnie mecz skończy remisem. Nie umiem ocenić która drużyna jest mocniejsza. Kolejny mecz również jest ciekawy Juventus Turyn podejmie u siebie Galatasaray Stambuł faworytem dla mnie jest Stara Dama która będzie chciała zmazać plamę po remisie z drużyną Kopenhagii. Jednak remis nie zdziwi mnie, zwycięstwo turków tak będzie to troszkę sensacyjne. Bayer Leverkusen podejmie u siebie Real Sociedad Według mnie to trudno mi ocenić jednak drużyna z Niemiec powinna wygrać Manchester City - Bayern Monachium to dziś najciekawszy mecz kolejki który obejrze. Mój faworyt to obrońcy Ligi Mistrzów. PSG - Benfica faworyci tego spotkania to francuzka drużyna. Real Madrid - FC Kopenhaga faworyt jeden Real nie trzeba dodawać dlaczego. Shakhtar - Manchester Utd ciężko wskazać faworyta więc remis lub zwycięstwo Manchesteru.

wtorek, 1 października 2013

Opis dnia

Witam wieczorem, dziś znów mój dzień nie jest jakiś idealny. Spotkałem przyjaciółką. Nie umiałem jednak jej pocieszyć. Jest to najgorsze, że nie zawsze umiemy pocieszyć bliską osobę. To chyba jedyna osoba która mnie rozumie. Później siedziałem w galerii przy stoliku i napisałem pierwszy poranny wpis który jednak komuś spodobał. Czytałem "Inne Anioły" które zrecenzuje jak będę na komputerze. Później wzięłem się za "Wybrańcy" ostatnio wybieram smutne książki. Muzykę również wycieram smutną. Chciałbym przytulić się lub schować na jakiś czas aby nikt ze mną nie rozmawiał, wiem to złe jest dlatego trzymam się i szukam odpowiedź na pytania które mnie trapią. Mój blog złapał wkońcu wiatr w żagle. Chciałbym aby do urodzin było 2000 wyświetleń niestety to się nie uda brakuje około 750 wyświetleń.

Liga Mistrzów część 3

Witam teraz troszkę o piłce dziś gra Liga Mistrzów mecz pierwszy odbędzie w Rosji zacznie Zenit Petersburg - Austria Wiedeń o godzinie 18.00 mecz według mnie wygra Zenit który jest gospodarzem i ma kilku ciekawych zawodników. Austryjacy no stawiam, że najwyżej zremisują. Reszta spotkań rozpocznie o 20.45 pierwsi zaczną grać Ajax - AC Milan faworytem raczej są włosi, jednak ostatnio bardzo długo męczyli z szkotami jednak wygrali. Holendrzy będą chcieli zmazać plamę po porażce Barceloną (1-4) mają młody skład który może pokaże swoje ambicje. Obstawiam że wygra Milan lub będzie remis. Trzeci mecz rozpocznie się w Londynie zacznie Arsenal - Napoli mecz będzie jednak bardzo ciekawy obie ekipy wygrały swoje spotkania. Faworytem jednak londyńczycy którzy zagrają u siebie. Włosi ograli finalistę Ligi Mistrzów z ubiegłego roku Borussie Dortmund więc są bardzo groźni. Według mnie wygrają anglicy. Kolejny mecz rozpocznie w Basel - Schalke faworyta trudno wskazać jednak stawiam, że to drużyna szwajcarska wygra. Kolejny mecz rozegra Celtic - Barcelona faworytem wiadomo, że jest mistrz Hiszpanii. Chodź w tamtym roku wygrali szkoci stawiam na mistrza Hiszpanii. W Niemczech odbędzie się B.Dortmund - Ol. Marsylia FC Faworytem są finaliści Ligi Mistrzów z niemiec. Porto - Atl. Madryt według mnie wygrają hiszpanie lub remis. Steaua Bukareszt - Chelsea

Moje odczucia

Witam. Wtorek kolejny dzień tygodnia, a ja czuje się już zmęczony psychicznie. Ostatnio dobre chwilę szybko przegrywają ze złymi. Nie umiem cieszyć się czymś dobrym ostatnio, mam problemy może dlatego. Ten wpis jest jak każdy, czyli pisze monolog do ludzi. Powinienem wziąść się w garści. Jeśli masz chwilę słabości weź się ogarnij i ciesz czymś miłym czytelniku. Nie bierz przykładu ze mnie. Zawsze stawiam się na przegranej pozycji, ale tak nie można zrozum! Pisze bo chce by ktoś wkońcu zrozumiał, że świat jest piękny, pewnie ktoś pomyśli, że jestem jakiś chory psychicznie. Jednak to błąd. Gdybym miał się do czegoś porównać wybrał bym brzydkie kaczątko żył bym na początku smutny, ale później rozkwitne pięknego łabędzia. Pewnie to jest śmieszne, ja jednak wiem, że coś znacze dla tego świata. Z każdego można upadku wstać. Do póki żyjemy cieszymy się, pomimo problemów cieszę się, że żyje, że jestem zdrowy, że słońce święci, że mam gdzie mieszkać. Wiem, niektórzy tego nie mają, jednak cieszą, że mają rodziny, żyją, że ktoś ich kocha. Wiem możecie podać argumenty które będą silniejsze od tego co pisze, ale wiem o niektórych rzeczach np, że niektórzy są chory, mieszkają w domu dziecka, nie mają domu, to też wiem jednak żyją nadzieją, że znajdą swoją arkadie. Wiem, może komuś nie podobać co napisałem. Ja jednak cieszę, że wkońcu się przełamałem i postanowiłem napisać swoje odczucia. Dziś pojawi wpis o lidze mistrzów. Nie spodziewam się czyjeś opinii. Życzę miłego dnia każdy dzień jest nowym doświadczeniem.

poniedziałek, 30 września 2013

Sylwia Grzeszczak - Tęcza

Pisze pisze pisze. Dziś to mój rekordowy wpis. Jest mi smutno więc pisze teraz będzie muzycznie. Sylwia Grzeszczak - Tęcza ( http://m.youtube.com/watch?v=JUqiklJsJl4&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DJUqiklJsJl4 ) dziś tę piosenkę pobrałem, ale już skradła mi serce trafiła we mnie dogłębnie. Tekst jest prosty, zrozumiały. Tekst poucza aby świat z czarno białego zmienić na kolorowy. Coś co mi nigdy nie udaje. Mój świat jest czarny jak smoła. Mógłbym mieć kolorowy tylko co zbuduje ktoś lub mój błąd podmuch i nie mam nic. Muszę znaleść tęczę moim życiu, przejść okres deszczu i czekać na promienie słońca które stworzą tęczę. Każdy czeka na swoją tęczę. Jednak ja ciągle szukam jej mimo, że jest blisko mógłbym dotknąć jej i cieszyć. Moje nastawienie do życia jednak jest ciężkie. Wiem wkońcu pisze z sensem. Piosenkę oceniam na 6/6 jest mega polecam każdemu kto lubi taką muzykę.

Coś o mnie

Jest już wieczór, napisałem dziś pierwszą recenzje. Jednak to nie był mój dzień, miałem dziś wiele upadków szkoda, pierwszy mało brakowało aby taki typek mnie nie utopił dla niego to zabawa, a dla mnie ból. Jednak potem były kolejne upadki. Zostałem znów sam, osoby z fejsa piszą, że mogę liczyć na nie. Jednak nie mogę. Spotkania z nimi są nie realne. Szkoda, może bym miał w ten sposób więcej znajomych. Powinienem odpocząć od świata. Jutro zawody pewnie znów zepsuje wszystko. Ostatnio ciągle wszystko psuje jeśli chodź o zawody. Wiem, że nie pisze ciekawie. Chce jednak by ktoś wkońcu zrozumiał. Gdy chodziłem do podstawówki stało się coś złego. Niektórzy mówili że powinienem o tym komuś powiedzieć, nigdy nikomu nie powiedziałem. Potem głupie uzależnienie którego wkońcu się uwolniłem. Chciałbym z kimś pogadać w 4 oczy niestety nie mogę.

Moja pierwsza recenzja Elizabeth Kostova - Historyk

Tytuł: Historyk  
Autor: Elizabeth Kostova  
Forma: e-book











O tej książce powiedziała mi moja przyjaciółka Iza, wybrałem ją ponieważ nie miałem co czytać, zaczełem czytać pierwszego września skończyłem 25 września. wiem długo czytałem niestety szkoła nie pozwoliła na więcej.
Historię opowiada Helen, która jest córką bibliotekarzy którzy szukają tropu wampira. Helen ma 16 lat mieszka z ojcem w Holandii dokładnie w Amsterdamie gdzie chodzi do szkoły. Bohaterka często przebywa z nianią ponieważ jej ojciec podróżuje po Europie. Pewnego znajduję książkę z pewnym obrazem...Ojciec rozpoczął od historii związanej z książką i przygodami którą przeżywa w Europie, pewnego razu znika w poszukiwaniu matki Helen i wampira Draculi.
Nie chcę więcej zdradzać szczegółów książki, bo wtedy ten zdradzę szczegóły, a chyba najlepiej dowiedzieć z książki niż od kogoś.
Książkę momentami czyta szybko, czasem jednak troszkę za dużo akcji w jednym miejscu. Zbliżając się do końca książki jest szybkie zakończenie akcji, które troszkę psuje całość.
Książkę polecam tym którzy lubią historię o Draculi.
ocena: 3/6 
Jest to moja pierwsza recenzja więc proszę o ocenę przyjmę każdą.

Plany na bloga

Dziś po południu jeśli znajdę czas napisze recenzje książki. Będzie to moja pierwsza recenzja książkowa. Wcześniej nigdy nie pisałem recenzji. Mam nadzieję, że znajdą krytycy którzy ocenią moją pracę. Pomogą poprawić błędy, abym mógł pisać lepsze i ciekawsze recenzje pierwszą książką którą poddam recenzji podejrzewam, że nie będzie długa chciałbym, aby ta książka była dla mnie bliska czyli trudno mi wybrać, zastanawiam się nad trzema książkami. Którą wybiorę dowiecie gdy skończę recenzję. Jeśli to się uda dodam też, coś z piłką a dokładnie coś z sędziami którzy gwiżdżą na meczach piłkarskich, może was zaciekawie. Będę się starać póki co idę do szkoły, życzę samych pozytywnych ocen i miłego dnia :)

Eminem - Love The Way You Lie ft. Rihanna

Witam rano :) ostatnio trochę zaniedbuje więc stwierdziłem, że rano coś dla was napisze no więc dziś trochę o muzyce :) Poniedziałek nikt nie lubi tego dnia bo to kac kogoś trzyma, to do szkoły lub pracy iść... A ja lubię poniedziałek jest to najlepszy dzień w szkole, póki co tego dnia nie dostałem żadnej jedynki :p ale lubię ten dzień bo wyrywam się z domu... Tym miejscu najlepiej urwać temat, ponieważ tylko ludzie których lubię mogą wiedzieć co moim domu się dzieje. Ja gdy idę do szkoły słucham muzyki i dzisiejszy dzień rozpoczęłem od piosenki Eminem - Love The Way You Lie ft. Rihanna ( http://m.youtube.com/watch?v=uelHwf8o7_U&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DuelHwf8o7_U ) lubię ten utwór za świetny teledysk, znam tą piosenkę chyba od 5 lat dokładnie nie wiem kiedy była popularna, wiem, że były to czasy gimnazjum wtedy lubiłem Rihanne i Eminema dalej go lubię, jednak rzadko słucham jego nowości. Piosenka ma jak dla mnie odpowiednie tempo, nastrój. Jednak nigdy do głębi nie poruszyła mnie ta piosenka. Przyznaje się, że moim odtwarzaczu miała 1 miejsce przez tydzień, czyli słabo. Nigdy nie sprawdzałem o czym jest piosenka, podejrzewam jednak, w jest o życiu. Nie wiem, może się mylę jednak jak wspominałem nie czytałem tekstu orginalnego, ani przetłumaczonego. Tą piosenkę mogę ocenić na -3/6

niedziela, 29 września 2013

Wszystko i nic :D

Witam :) nie pisze ostatnio znów za wiele to trochę przez to, że nie mam weny. Mam dużo pomysłów na pisanie, jednak gdy przychodzi coś napisać, już mi się odechciewa. Ostatnio zajmuje czytaniem dlatego nie pojawiają nowe wpisy. Jednak ostatnio sprawdzałem moje stare blogi mają się bardzo dobrze np. Mój drugi blog ostatnio osiągnął ponad 2000 odsłon mimo, że mój blog przestałem pisać 31 maja. (jeśli ktoś chce linki do moich blogów to, niech komentarzach pisze :) ). Zaraz zmykam ubierać w garnitur do kościoła dziś mój kościół obchodzi święto dziś jest święto Anioła Michała który strącił diabła do piekła. Wiem, że mowa o wierzę dla niektórych to temat tabu ja się nie wstydzę tego, że wierzę. Dobrze ja życzę wszystkiego dobrego dziś wszystkim jeśli podoba wam się blog pokazujcie go innym dzięki :)

czwartek, 26 września 2013

Biegi i książki

Witam. Dziś znów miałem zawody niestety nic nie wygrałem. Pobiegłem słabo, niestety byłem 9 na 15 miejsc. Niestety warunki były fatalne było błoto i lał deszcz wystartowałem 7 skończyłem 9 słabo niestety następnym razem się postaram poprawić. Wczoraj skończyłem czytać "Historyk", a dziś rozpoczęłem "Wybrańcy" i "inne anioły" jestem już w połowie książki tak wciąga. Opisze najbliższych dniach te książki. Pisze chaotycznie, ale to dlatego, że dziś jestem trochę smutny. Postaram się dodać później lepszy wpis dzięki za kolejne wyświetlenia bloga.

wtorek, 24 września 2013

Ewelina Lisowska - Nieodporny rozum

Muzyka dziś znów pojawi się cykl z muzyki, o której już dawno nie było no to zaczynam opisywać dziś będzie osobny utwór Eweliny Lisowskiej - "Nieodporny rozum" (http://m.youtube.com/watch?v=MEdxTgvVZFk&guid=&gl=PL&client=mv-google&hl=pl link do piosenki). Gdybym miał opisać siebie jakimś utworem zaczął bym od tego wykonania. Piosenka w rozgłośniach radiowych pojawiła ponad rok temu, ja jednak nadal słucham tego utworu. Jest jak dla mnie dobrym opisem niektórzych ludzi. Cóż z każdym zdaniem pisze nie zrozumiale, nie da się tak opisać prosto tej piosenki. Nie chce przetaczać treści utworu, bo jest znana, a jeśli jej ktoś nie zna to może dlatego, że nie lubi tego stylu muzyki. Według mnie ta piosenka ma u mnie 10 miejsce utworów które lubię. Jest w miłość w piosence i tylko chyba dlatego mi się spodobała, jak większość które słucham. Nie jest to jakaś świetna recenzja utworu, bo raczej nie jest. Jest to tylko opis dlaczego lubię tę piosenkę. Jest jak dla mnie zrozumiała, ma dobre tępo. I według mnie ta piosenka zyskuje ocenę 4/6.

Poniedziałek

Witam :) znów mam mało czasu na pisanie. Jednak podsumowując poniedziałek to jest świetny dzień, a co tydzień staje najlepszym :D najgorszy dzień tygodnia to piątek. Jednak przejdę do rzeczy wczoraj dostałem kolejną ocenę wyższą niż mój poziom wiedzy wskazuje dostałem 4 z niemieckiego zawodowego. Mam nowego kotka :) jeszcze nie wiem jakie imię mu dać podoba mi się. Jest trochę dziki, ale i tak go bardzo lubię. Dziś mam 5 lekcji i jeśli znajdę czas po szkole to coś napisze dłuższego i z sensem życzę miłego dnia każdemu kto to czyta :)

niedziela, 22 września 2013

Podsumowanie tysiąca

Witajcie :) ostatnio czytają mego bloga zauważyłem, że nie działa funkcja "enter" na telefonie więc, nie będę jej używać dziś chciałbym znów podsumować troszkę bloga w liczbach no więc lecimy 56 postów dodałem. Trzeci miesiąc pisze, przez trzy miesiące razem z dniem dzisiejszym mój blog obejrzało 1080 osób dziękuję :) na blogu pojawiały się wpisy o książkach, muzyce, sporcie i o mnie, również mojej twórczość plus zdjęcia. Dziś raczej nie uda wiecet napisać nie mam czasu muszę się uczyć. Miłego czytania

piątek, 20 września 2013

1000 odsłon

1000 like dziękuję wszystkim którzy czytali i czytają mego bloga to miłe, że ktoś docenia mój wysiłek pisze bo uwielbiam to robić jestem zadowolny, że udało 1000 odsłon osiągnąć, jest to mój czwarty blog, ale drugi który przekroczył 1000 będę pisać dla was często abyście wiedzieli co słychać u mnie. Blog powstaje od lipca. Czyli już trzeci miesiąc pisze, najwięcej wpisów dodałem w sierpniu było ich 20 czyli 11 dni nie pisałem, we wrześniu dodałem razem z tym 19, a lipcu 17, ale tu zaczęłem chyba połowie pisać. Mam nadzieję, że podobają się moje wpisy. Dziś już jest 1023 odsłony jeśli tak szybko będzie oglądany to na moje urodziny czyli za równe 4 tygodnie będzie około 1500. Moje marzenie to 2000, ale jakoś póki co mało realne, wiem, że blogi ze zdjęciami są popularne. Ja jednak nie mogę za bardzo dodawać zdjęć więc pisze dla was. Pisze krótkie notki, a czasem długie. Wolałbym zawsze pisać długie ale to nie jest zawsze realne. Dzięki za wszystko życzę miłego dnia :)

Legia

Legia Warszawa tak jak myślałem przegra mecz, mecz Legii do gola był do jednej bramki, po bramce legia starała odrobić straty, ale nie udało się następny mecz rozegrają u Siebie z cypryjską drużyną. To jest najsłabszy rywal legii lecz również groźny.

Bez tytułu

Najgorszy dzień. Tydzień temu był okropny dziś jest mega okropny. Dziś będzie krótko, jestem dziś smutny, odczuwam ból palców które dziś miałem wybite. Jestem dziś w dołku nie mam weny na pisanie, obiecuje, że najbliższych dniach pojawi więcej wpisów Życzę miłego weekendu

czwartek, 19 września 2013

Biegi + szansę Legii

Witam :D Tysiąc jeszcze nie wybił, ale czekam aż się dziś wyświetli 1000 wyświetleń. Jak rano wspomniałem byłem dziś na zawodach, myślałem że będzie krótki dystans a biegałem na 2km i byłem 3 :) w tym roku jest to mój trzeci medal, ale pierwszy na długim dystansie, kolejne zawody mam 1 października, będę biegać codziennie, oraz poszukam sobie ćwiczeń dla biegaczy. Dziś również jest mecz Legii Warszawa na wyjeździe z Lazio Rzym. Faworytem spotkania są włosi którzy ostatnim czasie kuleją w lidze włoskiej, co widać po występach w pucharach. Jednak drużyna ciągle jest groźna. Legia cóż nie daje im wielkich szans, dlatego, że nie zagra podstawowy bramkarz który ma kontuzję Kuciak, Wojciech Skaba ma dziś szansę pokazać, że jest lepszy na tej pozycji, jednak wydaje mi się, że tego nie potwierdzi. Jeśli dziś Legia wywiezie z Rzymu 1pkt będzie to bardzo dobry wynik. Dziś UEFA ukarało Legię zamknięciem stadionu na kolejny mecz Lidze Europejskiej plus mają zapłacić 150 tysięcy euro kary. Zapraszam na mecz Lazio Rzym - Legia Warszawa o 21. Jutro podsumuje wynik, gdyż nie mam jak obejrzeć meczu, więc będę czytać transmisję

Dziś czyżby 1000? Biegi :)

Witam rano :d Coraz bliżej do 1000 wyświetleń mego bloga. Dziś gdy sprawdziłem było 988 więc podejrzewam, że dziś będzie 1000 za co wszystkim którzy tu zajrzeli serdecznie dziękuję. Dziś nie idę do szkoły, bo mam zawody w biegach, nie wiem jaki dystans wybiorę, ale chciałbym 400 i 800, albo królewski 1600 o tak lubię długie biegi. Mam nadzieję, że nie będzie padać, jeśli będzie będzie większe ryzyko kontuzji. Wsumie to mi obojętne jakiej pogodzie biegne, ważne aby nie wypalić na starcie. Ostatnim razem gdy byłem na zawodach zdobyłem brąz na 200m i złoto na 800m dziś jeśli uda zdobyć medal, będę starać zapisać do klubu w biegach i tam się rozwijać. Póki co trenuje sam codziennie biegając od 500m do 2 kilometrów. Jednak i tak biegam, że w połowie mam problemy z tempem biegu, poprostu nie umiem umiarkować oddechu jest to ważne, ale mi sprawia ogromny problem. Dziś jednak przed biegiem porozmawiam z panem który wierzy w moje możliwość jak mam oddychać podczas biegu. Mam nadzieję, że uda mi się coś osiągnąć. Życzę miłego dnia czytelnika :) Jeśli pojawi się 1000 postaram się napisać 10 rzeczy które lubię. :D

środa, 18 września 2013

Liga Mistrzów w środę

Cześć :D Tak więc dziś druga część kto wygra mecze w Lidze Mistrzów. Jeśli chodź o zakłady bukmacherskie nie obstawiam ponieważ brakuje mi wieku. AC Milan - Celtic jak to eksperci sportowi mówią faworyt jest jeden to znaczy drużyna z Włoch. Jednak nie przekreślam szkotów ich chęci do walki widać po każdym meczu. Atl. Madrid - Zenit Petersburg no tu jest trochę trudna sytuacja Atletico bez Falcao nie jest aż tak skuteczna, ale jest wraz z FC Barceloną liderem w lidze hiszpańskiej. Zenit jednak to drużyna która ostatnio nie radzi, jednak puchary motywują każdego. Wygra Atletico lub będzie remis. Austria Vienna - FC Porto Smoki z Porto to drużyna która ostatnich latach odniosła kilku piłkarzy, ale w tym okienku stracili kilku czołowych piłkarzy. Austryjacy jednak może coś pokażą, jednak typuje zwycięstwo Porto. Barcelona - Ajax no tu faworyt jest jeden bez dwóch zdań, holendrą nie daje szans na remis, ale w piłce wszystko, może zdarzyć, wygra Barcelona, ponieważ gra tej drużyny mimo, że jest oporna to jednak skuteczna. Chelsea - Basel według mnie wygrają londyńczycy zaczynają u siebie i mimo wpadki ostatnim meczu dziś wygrają. Drużyna z szwajcarii w tamtym roku przegrało w Lidze Europy z dzisiejszym rywalem, ale walczyło do końca. Marseille - Arsenal Tu mecz według mnie będzie remis lub wygrana Arsenal ale francuzów nie stawiał bym na przegranej pozycji, są to równe drużyny mecz będzie ciekawy. Napoli - Dortmund faworyta również w tym meczu trudno stawiać ja jednak postawie na Dortmund również to oni mają drużynę która póki co wygrawa od początku sezonu i strzela dużo bramek, Napoli jednak też jest liderem i jest groźna u siebie więc remis też jest możliwy. Schalke - Steaua Bucharest faworyt według mnie to drużyna niemiecka która nie powinna mieć problemów z pogromcami Legii mistrza Polski. Remis jednak nie będzie zaskoczeniem.

wtorek, 17 września 2013

Co dalej w moim blogu

Ok dziś dodam wyjątkowo drugą notkę. Mój blog zbliża się coraz szybciej do 1000 wyświetleń. No i ja postanowiłem że będę pisać o piłce więcej, o drużynach piłkarskich, oraz tabelach. Zacznę również pisać o muzyce, wrócić do opisywania muzyków. Będę pisać dalej o książkach, właśnie jutro idę kupić kolejne książki. Jak mama się dowie to mnie zabije. Mam nadzieję, że nie dowie zawczesnie. No wracając do mnie opisze troszkę sytuację u mnie. Szkoła, jest wycieczka szkolna i jadę na 3 dni pierwszy raz mama pozwoliła mi samemu bez braci jechać :) dziś dostałem 4 z Angielskiego, będę starać o jak najlepsze oceny, aby pod koniec półrocza nie spinać. Czytam dalej "Historyka" dziewczynka która opisuje historię wybrała się do Francji z Brydenem. Śledzi ich wampir... Mała czyta historię ojca z młodości którą napisał jej w listach. Książka jest aracywciągająca. Polecam każdemu kto lubi sensację, horror. Jest to świetne połączenie. To by było na tyle dziś. Do usłyszenia wszystkim. Miłego wieczoru :)

Liga Mistrzów - moje prognozy

Witam :D Przed chwilą rozpocząły się mecze ligi mistrzów mój kolega poprosił abym dodał wpis kto według mnie wygra no więc zaczynam. Pierwszy mecz zaczęli ubiegłoroczni zwycięzcy Bayern - CSKA Moscow według mnie wygrają bawarczycy, ponieważ bronią tytułu i mają jednego z lepszych trenerów. Drugi mecz Benfica - Anderlecht mecz różnych poziomem drużyny dlatego uważam, że chyba wygrają orły z Lisbony, lub skończy remisem. Trzeci mecz FC Copenhagen - Juventus no i na pewno mecz wygra Stara Dama która jest faworytem i nie zdziwi wygrana Włochów, ale strasznie zdziwi porażka Włochów. Galatasaray - Real Madrid no i tak nie lubię Realu ale to oni mają gwiazdy które powinny rozgromic piłkarzy ze Stambułu. Kolejny mecz Manchester Utd - Leverkusen no więc faworytem jest mistrz Anglii, Bayer wsumie jest drużyną która jest jak bomba cykająca więc nie skreślam niemców, ale jednak według mnie Czerwone Diabły wygrają.Olympiakos - PSG No i wygrają Francuzi mają kilka gwiazd może wkońcu w tym roku udowodnia swoją wartość tym roku piłkarze z Paryża. Plzen - Manchester City tu jest walka Dawida z Goliatem. Dawid to czeska drużyna, Goliat to niebiescy z Manchesteru, jednak według mnie wygrają piłkarze z Manchesteru. Real Sociedad - Shakhtar no i ostatni mecz hiszpanie są niewiadomą, gdyż dawno nie grali na wysokim poziomie, co do ukraińców ciągle grają w pucharach, niestety ostatnio stracili kilka gwiazd, jednak są mocni i chyba to oni wygrają, ewentualnie remis.

poniedziałek, 16 września 2013

Książki

Witam w poniedziałek rano :D No tak dziś idę kupić nowe książki do mojej kolekcji. Mam już 14 po dzisiejszym dni mam nadzieję że kolekcja wzrośnie do 18. Chce dziś kupić szklany tron, tancerze burz i trzecia jeszcze nie wiem co wybiorę wiem że czwartą będzie gran derbi. Wiem, że ostatnio mało pisze, ale ja ostatnio nie mam weny. Postaram najbliższych dniach napisać o sporcie lub o muzyce o której już dawno nie pisałem. Może macie propozycje co byście chcieli przeczytać? Jeśli tak komentarze :) Miłego dnia :)

środa, 11 września 2013

Szansę Polski na awans

1. Anglia 8 16 2. Ukraina 8 15 3. Czarnogóra 8 15 4. Polska 8 13 5. Mołdawia 8 5 6. San Marino 8 0 Tak wygląda sytuacja w Polskiej grupie. Mamy 3 pkt straty do lidera a co najważniejsze mamy szansę nawet na awans z 1 miejsca, aby tak się stało musi Polska wygrać dwa mecze, liczyć na remis anglików z czarnogóracami, Czarnogóra może wygrać z Mołdawią 1-0 najwyżej. Najlepiej aby Czarnogóra wszystko przegrała. Ukraina ma pewne 3 pkt bo na pewno wygra z San Marino. No Mołdawia się nie liczy, tak samo jak San Marino. No ale to szansa jedna na tysiąc. Więc bardziej realne są baraże, aby w nich znaleść Polska musi wygrać z Ukrainą no i wygrać Anglią. No i tu zaczyna wtedy Ukraina i tak wygra ostatni mecz. Anglia wygra mecz i skończy jako lider, jest jeszcze szansa że jak Polska wygra z Ukrainą 3-0 i remisuje Anglią. Plus Anglią wygra Czarnogórą to są trzy drogi aby Polska awansowała, liczę najbardziej na opcję 2.

Pierwsza ocena i mecz

Hejo :) Dziś minął 8 dzień nauki w szkole. Dziś dostałem pierwszą ocenę z języka niemieckiego jest to ocena 5. Uczyłem się na kartkówke od niedzieli, godzinę poświęcałem każdego dnia by nauczyć trzech słówek i czterech zdań. Wiem, że nie dużo to jest, dla mnie jednak niemiecki to zło, w tamtym roku zaczęłem niemca od jedynki, za dwa semesty niemieckiego zeszłym roku miałem 11 jedynek. Na szczęście pomogła mi przyjaciółka ucząc mnie niemieckiego przez sms i udało się jej dostawałem czwórki i udało wyciągnąć na koniec dostateczny. Dziś mogę troszkę pozwolić na godzinę czytania książki lub inna przyjemną czynność. Będzie ciężko, gdyż jestem potwornie zmęczony, pół nocy nie spałem. Poszedłem spać około 23 po meczu San Marino - Polska 1-5. Według mnie to ta bramka to wstyd, aby drużyna ostatnia w rankingu fifa strzeliła nam bramkę. A co najważniejsze nie żałuję, ta amatorska drużyna zasłużyła na gola, zresztą był to pierwszy gol tej drużyny przeciwko Polsce. San Marino ma w dorobku 1 zwycięstwo, 3 remisy i ponad sto porażek. Moim marzeniem jest zostać ich trenerem, chciałbym z tą drużyną prowadzić treningi i zrobić zespół który zacząłby remisować, może kiedyś i wygrywać. Dziś na razie jest to nie możliwe. Oceniając wczoraj grę Polaków najlepszy był Zieliński zdobywca dwóch bramek, najgorszą osobą, albo najgorszymi osobami Brożek i "Benisz" nie wiem jak dokładnie pisze jego nazwisko więc tylko napisze jak wymawia. Teraz Polskę czeka w październiku mecz z Ukrainą, a na końcu Anglią. Polska ma jeszcze szansę awansować po wczorejszym meczu większe szansę, gdyż Anglicy zremisowali Ukrainą. Później napisze co musi stać aby Polska awansowała do baraży.

wtorek, 10 września 2013

Książka + co u mnie

Cześć :D Czekam na autobus, więc to dobry moment by dodać notkę, mam czas więc pisze. W szkole miałem trochę czasu, by znów poczytać "Historyka" jak okazało dziewczyna ma 17 lat. Ojciec opowiedział jak spotkał córkę profesora, którą śledził wampir, który ugryzł dziewczynę. Później wyjeżdżają na kilka dni do Oxfordu gdzie ojciec wyjeżdża zostawia ją pod opiekę przyjaciela, który polecił swemu studentowi dowieść do Holandii, gdzie mieszka. Dziewczyna grzebiąc znajduje listy które pisze dla niej ojciec. Dziewczyna podjęła decyzję, że następnego dnia wyjedzie do Francji. Dziś postaram poznać dalszą historię. Jednak nie wiem czy znajdę czas. Znalazłem dziś w księgarni książkę o której jest mowa w "Historyku" którą mam zamiar przeczytać, jest mną o Draculi. To tyle o książkach. Dziś spotkałem moją przyjaciółką którą przeprowadziłem miłą rozmowę. W szkole było dużo śmiechu, co mi rzadko zdarza. A wszystko przez kwiatki, zresztą nie będę tu o tym pisać. Dziś mam wybrać do fryzjera póki co nie wiem czy się to uda. Lubię moje długie włosy, które ukrywają moje dwie blizny. Jak byłem mały rozbiłem głowę o kaloryfer ta... Wątpię, że kogoś to interesuje, ale lubię pisać o sobie. Jutro postaram coś dodać ale wątpię czy mi się to uda.

Ostatnio co czytam

Hejo :) Dziś 7 dzień szkoły, a więc dziś wtorek mam 5 lekcji :D pierwsza jest wolna, druga polski, trzecia matma, czwarty niemiecki, piąta angielski no i szóstka zastępstwo,oczywiście to nie pokolei plan bo nie znam go na pamięć. To może tyle o szkole, no może z dnia na dzień czuje się tam coraz swobodniej. Dobra koniec tematu szkoła. Książki : Ostatnio czytam książkę pod tytułem "Historyk" pisarki Elizabeth Kostova. Jest to książka z gatunku thriller/sensacja/kryminał. Raczej nie polecam osobą poniżej 10 roku życia. Troszkę o książce : Główną bohaterką jest pisarka. Która opowiada gdy była dziewczynką wieku 12-14 lat która znajduje list który ma tytuł dla "nieszczęsnego następcy", wtedy dziewczynka zaczyna wypytywac ojca co te listy znaczą. Ojciec zabierając ją w podróże opowiada jej historię o listach, swoim profesorze Rossim, opowiada o Voldzie Draculi. Dziewczyna poszukuje informacji o Draculi aż do nocy gdy w bibliotece ginie bibliotekarz który zapewniał informacje. Mam nadzieję że was zainteresowałem, jestem na 134 stronie więc streściłem to wam szybki sposób. Później postaram coś o muzyce, albo o sporcie napisać. Życzę wszystkim dobrych ocen i szybkiego powrotu do domu :)

poniedziałek, 9 września 2013

nieobecność

hejo :) Przepraszam, że kilka dni już nic nie napisałem, poprostu nie mam weny na pisanie. Jednak postaram się poprawić i możliwy sposób później opisać co u mnie się dzieje Życzę miłego dnia. wszystkim czytelniką

czwartek, 5 września 2013

Szkolny dzień + wiersz

Witam :) przepraszam, że wczoraj nie pojawił się post. Miałem problemy z internetem, nie chciałem męczyć się pisząc 5 razy to samo. W nagrodę dostaniecie kolejny wiesz który napisałem, szczerze to chyba najgorszy jaki napisałem, a o to ten wiersz: Miłość w głupiej rymowance to ściema. Według zakochanej dziewczyny czerwona róża ścięta przez chłopaka z jej ogrodu. A jaka według Ciebie jest moja miłość? To teraz przejdę tematu szkoła już mam zadania do domu polaka na wtorek i z matematyki które odrobiłem na piątek. Oraz pojawiła się szansa na ocenę z niemieckiego muszę tylko wykuć słówka i zdania z niemca. Próbuje je wykuć zobaczymy jak to będzie. Właśnie kupiłem książkę "Sorry", jeszcze nie zaczęłem czytać, bo czytam "Historyk" jest to ksiąka fantasy połączona z historią. Podoba mi się książka, ale mam kilka "ale" do książki. Podsumowanie książki pojawi, gdy skończę czytać.

wtorek, 3 września 2013

1 dzień szkoły - po szkole

Witam we wtorek o 6.25 dziś mam 6 lekcji od godziny 8.50 do 14.15 później idę do galerii, a dokładnie do empiku. Empiku mam zamiar kupić mój 2-miesięcznik "Four Four Two" jest to magazyn o piłce nożnej której jestem ogromnym fanem. Od ponad roku kupuje tą gazetę i nie żałuję jest świetna. Chodź czasem znajduje błędy redaktorów. :p Później idę do matrasa wczoraj znalazłem książkę którą chce mieć kosztuje niewiele bo 10zł, często w matrasie kupuje na wyprzedażach, raz się zawiódłem kupując książkę, reszta była strzałem w 10. Książkę którą chce zdobyć ma tytuł "Sorry" jest to książka z tego co przeczytałem z okładki o grupce mężczyzn którzy zakładają firmę i dostają zlecenia, później dostają zlecenie trudne zlecenie, nie zapamiętałem jakie ale zaciekawił mnie również cytat z tyłu książki. Gdy wrócę ze szkoły opisze mój dzień jak wygląda od kiedy chodzę do szkoły. Hm nie wiem czy blog wam się podoba no fakt ponad 700 osób go obejrzało, ale komentarzy brakuje :( Miłego dnia :) PS spróbuje zrobić zdjęcia miejsc które mijam idąc do szkoły. Jeszcze raz miłego dnia

poniedziałek, 2 września 2013

wrzesień. Szkoła i tv

Witam. Dziś minął 1 dzień szkoły tak :D gardło od rozmów boli czyli jest świetnie. Dziś rozpoczęłem 13 rok nauki i za rok będzie ostatni jeśli nie uda zdać matury. Szkoła to wiele znajomości. Nie warto bać się szkoły. Cieszcie się, że możecie spędzić miłe i dobre chwilę. To tyle o szkole. Teraz w Tv od soboty są nowe seriale, filmy i mecze Ligi Mistrzów. Tak będę spędzać wieczory. Jutro wybieram na łowy książkowe pochwale co kupiłem i co chce kupić do jutra :D Przepraszam za krótki wpis

niedziela, 1 września 2013

Mechaniczny Książę

Witam :) dziś zdecydowałem po 6 dniach opisać "Mechaniczny książę" jest to druga część serii Diabelskie maszyny. Drugiej części ród Lightwood chce przejąć instytut od Henrego i Charlotte Branwell. Również na świat dzienny wychodzą jego brudy. W tej części Tessa zmierzy z miłością, będzie musiała wybrać między dwoma chłopcami którzy są przyjaciółmi. Kogo wybierze Willa czy Jema? Czy Branwellą uda się utrzymać instytut? Kim będzie tajemniczy gość który się zjawi instytucie? Czy Willowi uda się złamać klątwę? Czy uda się znaleść mistrza? Kto trafi do miasta kości? Wszystko znajdziecie w książce Według mnie książka zasługuje na ocenę 7/10 trochę za dużo miłości. Pierwszej części było ciekawej.

czwartek, 29 sierpnia 2013

17 lat bez Ligi Mistrzów cześć 2.

Dziś skończę rozpoczęty wczoraj wieczorem temat braku Ligi Mistrzów. Polska liga ma dobrych zawodników przykłady? Legia : Kuciak, Kosecki, Furman, Radovic, Żyro, Saganowski, Mikita i kilku innych. Problem zespołu : - gdy już piłkarze szczególnie młodzi i trochę lepsi technicznie to odchodzą i to w każdym klubie tak jest. - "młodzieńca fantazja" to znaczy młodzi są kasy i gdy są większe pieniądze zmieniają klub by nawet na ławce posiedzieć ale kase zbierać. - rotacja drużyną. Niby to jest dobre, ale nie do końca przykład ostatni ligowy mecz przegrany powód rotacje co mecz inny skład trudno w takim razie się zgrać. To są grzechy Legii i nie tylko Legii, ale innych polskich klubów. Teraz weźmiemy za Lecha Poznań - "krótka ławka rezerwowych" Lech boryka obroną ponieważ kluczowi są kontuzjowani no i nie ma kto ich zastąpić - nie trafione transfery i tu jest klucz tego wszystkiego według mnie Pawłoski to póki co najgorszy transfer Lecha, a trener nadal na niego stawia. Pytanie po co? - brak zgrania no i najczęstszy powód dlaczego tracą dużo, a mało strzelają. Kto oglądał Lech - Wisła wie o co chodź... - Marnowanie i wyprzedaż talentów : dużo mógłbym tu podać przykładów ale podam 3 szybkie Bereszyński w Legii, Lewandowski w Borussi Dortmund, Rudnevs w HSV Hamburg, to były dobre transfery dla drużyn które kupiły tych piłkarzy. Lech w tym czasie marnuje Drewniaka, Kamińskiego, Możdżenia... Trzecia drużyna Śląsk Wrocław. - brak finansów na transfery i w Śląsku jest to największy problem z którym zarząd się boryka kiedyś spadł do 4 ligi z powodu brak funduszy by odrodzić jak feniks z popiołu zdobyć wicemistrza kraju, mistrza kraju i w następnym roku zdobyć 3 miejsce, to ligowe zasługi bo był jeszcze wygrany puchar ligi, superpuchar Polski i srebny medal pucharu Polski. Cóż niestety i znów były problemy z wypłatami które dopiero niedawno wyrównano. - brak młodzieży cóż nie ma pieniędzy, nie ma młodych piłkarzy bo niby jak szkolić... - "krótka ławka rezerwowych" nie ma pieniędzy na transfery więc nie ma za wielu piłkarzy do zmian. - błędy poprzednich trenerów przykłady : Diaz, Voskamp było jeszcze kilku ale nie pamiętam nazwisk, ale przychodzili i siedzieli na ławce bo ciągle coś im nie pasowało. Piast Gliwice tu raczej problem to brak doświadczenia w pucharach więc ten zespół ominę. Ostatni klub który w tym roku nie grał w pucharach, ale w latach 1999r-2012 często grała w pucharach Wisła Kraków. Problemy Wisły : - błędy zarządu przy transferach przykłady Iliev, Lamey, Biton, Nunez i kilku innych... oni mieli mecze że grali perfekcyjnie, ale za dużo zarabiali. - Brak szkolenia młodzieży, co jakiś czas jest jeden młody ale to za mało. - problem z pieniędzmi, który widać było poprzednim sezonie. - brak wykorzystania doświadczonych piłkarzy (nie opisuje tego sezonu), - Marnowanie talentów (Małeckiego, Chrapka, Wilka). To takie krótkie wytknięcie błędów polskich zespołów. Wiem nie każdy podzieli moje zdanie, ale mam nadzieję, że jednak ktoś zgodzi.

środa, 28 sierpnia 2013

17 lat bez Ligi mistrzów

Witam. Dziś opisze Polską piłkę klubową w Lidze Mistrzów. Są to najważniejsze rozgrywki klubowe które są nieosiągalne dla Polski od 17 lat czyli niektórych jeszcze na świecie nie było inni urodzili, ja miałem prawie rok. Zacznijmy może od początku Ligi Mistrzów 1992r. 1. runda: Lech - Skonto Ryga (Łotwa) 2:0 i 0:0 2. runda: IFK Goeteborg (Szwecja) - Lech 1:0 i 3:0 1993r. 1. runda: Lech - Beitar Jerozolima (Izrael) 3:0 i 4:2 2. runda: Lech - Spartak Moskwa (Rosja) 1:5 i 1:2 1994r. 1. runda: Legia - Hajduk Split (Chorwacja) 0:1 i 0:4 1995r. Pierwszy awans Polskiej drużyny Legii 1. runda: Legia - IFK Goeteborg (Szwecja) 1:0 i 2:1 Faza grupowa: Legia - Rosenborg (Norwegia) 3:1 0:4 Legia - Blackburn (Anglia)1:0 i 0:0 Legia - Spartak Moskwa (Rosja) 0:1 i 1:2 ćwierćfinał Legia - Panathinaikos 0:0 i 0:3 1996r. Awans Widzewa Łódź ostatni awans 1. runda: Widzew - Broendby 2:1 i 2:3 Faza grupowa: Borussia Dortmund (Niemcy) - Widzew 2:1 i 2:2 Widzew - Atletico Madryt (Hiszpania) 1:4 i 0:1 Widzew - Steaua Bukareszt (Rumunia) 2:0 i 0:1 1997r. 1. runda: Widzew - FK Neftichi (Azerbejdżan) 8:0 i 2:0 2. runda: Widzew - AC Parma (Włochy) 1:3 i 0:4 1998r. 1. runda: ŁKS - Kapaz Ganja (Azerbejdżan) 4:1 i 3:1 2. runda: ŁKS - Manchester United (Anglia) 0:2 i 0:0 1999r. 2. runda: Widzew - Litex Lovech (Bułgaria) 4:1 i 1:4 k. 4:2 3. runda: Fiorentina (Włochy) - Widzew 3:1 i 2:0 2000r. 2. runda: Polonia - Dynamo Bukareszt (Rumunia) 3:1 i 4:3 3. runda: Polonia - Panathinaikos (Grecja) 2:2 i 1:2 2001r. 2. runda: Skonto Ryga (Łotwa) - Wisła 1:2 i 0:1 3. runda: Wisła - Barcelona (Hiszpania) 3:4 i 0:1 2002r. 2. runda: Vardar Skopje (Macedonia) - Legia 1:3 i 1:1 3. runda: Barcelona (Hiszpania) - Legia 3:0 i 1:0 2003r. 2. runda: Wisła - Omonia Nikoza (Cypr) 5:2 i 2:2 3. runda: Anderlecht Bruksela (Belgia) - Wisła 3:1 i 1:0 2004r. 2. runda: Georgia Tbilisi (Gruzja) - Wisła Kraków 2:8 i 0:3 3. runda: Wisła Kraków - Real Madryt (Hiszpania) 0:2 i 1:3 2005r. 3. runda: Wisła Kraków - Panathinaikos Ateny (Grecja) 3:1 i 1:4 (po dogrywce) 2006r. 2. runda: FK Hafnarfjoerdur (Islandia) - Legia 0:1 i 0:2 3. runda: Szachtar Donieck (Ukraina) - Legia 1:0 i 3:2 2007r. 2 runda. Zagłębie Lubin - Steaua Bukareszt 0:1 i 1:2 2008r. 2 runda. Beitar Jerozolima - Wisła Kraków 2-1 i 0-5 3. Runda FC Barcelona - Wisła Kraków 4:0 i 0:1 2009r. Wisła Kraków - Levadia Tallin 1:1 i 0:1 2010r. Inter Baku - Lech Poznań 0:1 i 1:0 k.8:9 Sparta Praga - Lech Poznań 1:0 i 1:0 2011r. Wisła odpada w 4 rundzie po dramatycznym meczu z APOL Nikozja. 2012r. Śląsk Wrocław przegrywa w 3 rundzie Helsingborgs IF 2013r. Legia odpada po błędach z Steaua Bukareszt. Remis dał awans Rumuną.

wtorek, 27 sierpnia 2013

Wiersze

Witam. Przepraszam wszystkich, że nie pisałem kilka dni poprostu nie wiedziałem o czym pisać, w nagrodę za cierpliwość dostaniecie dwa wiersze które ostatnio napisałem. płaczesz co wieczór widząc go z inną. Masz ochotę się zabić. Spójrz na księżyc on od zawsze jest samotny, spójrz w lustro i powiedz "to ja wygrałam, niech żałuję co stracił" Oraz drugi :) patrz na promienie słońca, spójrz na gwiazdy. Co zauważyłaś? Nie patrz na to co było, patrz na teraz co przed Tobą. Spójrz na wiosenne kwiaty, jesienne żółte liście, spójrz ktoś tam czeka, a może Cię pokocha?

wtorek, 20 sierpnia 2013

Mechaniczny Anioł

Mechaniczny Anioł książka autorstwa Cassandry Clare. Akcja książki toczy się 1827 (chyba dobrze zapamiętałem) w Anglii dokładnie w Londynie. Główną bohaterką jest Tessa Gray która przyjechała do Londynu na prośbę brata Nata. Zostaje jednak porwana przez mroczne siostry które wykorzystują paranormalne zdolności. Zostaje jednak uratowana. Później zamieszkuje w Instytucie u nocnych łowców. Szukają jej brata, który później zdradzi pracuje dla Mistrza. Jest to książka której dużo się dzieje, dużo walki, pojawia się również wątek miłości. W skali 1-6 daje 4. Ocena 4 za to, że czasy są trochę za nowoczesne, oraz trochę książka przypomina Dary Anioła.

poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Ewa Farna

Witam dziś opisze drugą artystkę, która podbiła muzyką moje serce. Jest to 20-letnia wokalistka Ewa Farna. Jest to Polsko-Czeska dziewczyna, która śpiewa po Polsku i Czesku. Polubiłem ją 6 lat temu "Cicho" ta piosenka podbiła moje serce znałem tę piosenkę na pamięć. Jest mega świetna, dzięki tej piosence wygrała wszystkie nagrody w Polsce. Była hitem na moim telefonie, ale również lata. Moje ulubione piosenki artystki Tam gdzie Ty, Cicho, Nie przegap. Nie lubię Zamek ze szkła, jest "zimna", nie pasuje do niej. Według mnie zasługuje na 4/6 jako gwiazdy zasługuje na 4 bo zrobiła się z niej panienka, oraz na rynku przez rok... Właśnie zero nic. Słuch o niej zaginął. A dziś szykuje nową płytę liczę na jakieś fajne kawałki, posiadam 3 płyty :)

Powrót z Oświęcimia

Witam wróciłem do domu Nie wiem od czego zacząć. Było super na MGS w Oświęcimiu. O książkach też już mogę wiele napisać, muzyce. Na początku obiecuje że pojawią się zdjęcia z moich ulubionych miejsc domowych i miejsca Oświęcimia które spodobały. Nie wiem kiedy ale obiecuje że pokaże. Dziś może opisze koncerty zespołów które grały wieczorami, dokładnie byłem na 2 z 4 ponieważ reggae nie lubię, a na ostatni koncert nie miałem siły iść byłem już wykończony. W Sobotę był koncert zespołu Porozumienie a Niedzielę był świetny koncert Love Story, tak mi się podobał że kupiłem płyty zespołu, mam nawet autograf :) było świetnie polecam gorąco takie spotkania czekam na następne :)

środa, 14 sierpnia 2013

jutro wyjazd

Hej dziś tak krótko, jutro jadę do Oświęcimia na 4 dni, więc nie będę pisać 4 dni. W poniedziałek jak wrócę skrócie opowiem co u mnie, a jeszcze zaczęłem robić zdjęcia miejsc które lubię, dodam jak będę na komputerze wpis ze zdjęciami mam nadzieję, że ludzią się spodoba. odwiedzając postacie "Mechanicznego Anioła", Tessy dowiedziała się gdzie i dla kogo pracuje jej brat, podsłuchali również głosowanie enklawe, wybrała się pod "skórą" Camile na przyjęcie do wampira klanu Londyńskiego, wraz Willem który według mnie zakochał się w niej. Ta książka jest mega! Polecam gorąco ciągle się coś dzieje, oraz co jest (dla mnie dziwne) ciekawe nie ma wątku miłości. Dobra lecę się kończyć pakować. Miłego wieczoru :)

wtorek, 13 sierpnia 2013

Muzyka - Ewelina Lisowska

Witam. :) Jak wcześniej pisałem blog jest o wszystkim, było trochę ostatnio o książkach, dziś będzie o muzyce. Opisze Eweline Lisowską jest to jedna z 4 artystek które lubię w Polsce. Kolejnymi są Ewa Farna, Sylwia Grzeszczak i Ola. Jak wspomniałem dziś wpis o Ewelinie. Jest to młoda wokalistka która za kilka dni skończy 22 lata. Jej największymi hitami są "W stronę słońca", "Nieodporny rozum", oraz "Jutra nie będzie". W swoim dorobku ma dwie płyty pod tytułem "Ewelina Lisowska" i "Aero-plan". Nie posiadam, żadnej z tych płyt. 2012 roku zadebiutowała utworem "Nieodporny rozum", pierwsza płyta była coverem, plus Nieodporny rozum. Druga płyta wyszła na świat dzienny na początku maja, wszystkie piosenki są już dziełem artystki. Ewelina Lisowska nagrywa piosenki pop, pop-rock. Najbardziej lubię z jej twórczości "Jutra nie będzie", "Zmierzch", "Aero-plan" i "W stronę słońca". Nie lubię utworu "Dalej stąd" jest jak dla mnie za wolny. Gdybym miał oceni w skali 1-6 jak bardzo ją lubię ma u mnie ocenę 5. Mam nadzieję, że wpis podoba, jeśli chcecie coś abym dodawał do opisu piszcie śmiało. Pozdrawiam i Miłego Wieczoru Dobranoc

poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Mechaniczny Anioł w skrócie

hej :) Dziś czuje lepiej niż wczoraj dziś poświęcie wpis mechanicznemu aniołowi. Jest to książka Cassandry Clare, jest to moja szósta twórczość którą czytam, na początku jak już wcześniej wspominałem nie byłem chętny do przeczytania, jednak przeczytałem 100 stron w 4 dni (moja norma przynajmniej 25 stron dziennie). Główną bohaterką jest Tessy Gray, i jak na razie podoba mi się jej postać, jest to dziewczyna z New York, wyjechała do Londynu do brata, jednak za nim wyjechała pochowała ciotkę, została sama z bratem który pracuje w Anglii, gdy jednak przybyła do Londynu nie odbiera ją brat tylko panny Dark i Black zwane mroczne siostry. Trzymają Tess w domowym więzieniu, prowadzą na niej eksperymenty, wykorzystują jej dar, że może zmieniać postacie po dotknięciu przedmiotu. Później chcą ją wydać za mąż Mistrzowi, w zmian on mógłby oddać jej brata. Przed ślubem pojawia Will Herondale (od razu pomyślałem o Jace z "darów anioła"), który ją uratował, w instytucie dowiaduje, że jest typem czarodziejki tylko nikt nie jest pewien jakiej, poznaje tam domowników Jima, Jassmine, Charlotte, Henrego, a także służącą Sophie i Tomasha (jeśli popełniłem błąd w imionach to przepraszam). Poznaje zwyczaje Nocnych Łowców, dowiaduje kilku informacji o domownikach, nefilim obiecują jej pomóc znaleść brata, Will i Jim przeszukują burdel w którym była trzymana, a Henry z małżonką (Charlotte) udają do pracodawcy Nathaniela (brat Tessy), dowiadują, że on pracuje dla Mistrza. W tym czasie Tess wybrała z Jass na zakupy i na spacer do parku, Jasmine wyznaje, że nie chce być nocnym łowca, chciała by mieć normalne życie. Później napadł goblin którego zabija, później wracają do instytutu. Małżeństwo poprosiło aby Sophie przyprowadziła Tess. To w skrócie sto stron. Zachęcam do czytania

coś o mnie.

witajcie. Dziś skończyły się u mnie żniwowe czasy kto mieszka na typowej wsi rozumie o co mi chodź. Dziś czuje się trochę zdołowany, jest mi smutno, mam po dzisiejszym dniu wiele pytań, przykład jak by było jakbym mieszkał z tatą, czy byłoby mi lepiej. Wiem głupie myślenie, ale przez niego nie mogę wyrobić tymczasowego dowodu. Nie mogę przez to starać o prawo jazdy szybciej, głupie prawo. Jest kilka jeszcze powodów, niestety już nie chce o nich pisać. Na dziś chyba wystarczy wpis, nudy ale to mój syf

niedziela, 11 sierpnia 2013

Mechaniczny Anioł

witam w niedzielę :D ostatnio codziennie coś dodaje, już mam 93 odwiedzin, trochę mało, ale mi wystarcza. Wczoraj rozpoczęłem czytać "Mechaniczny Anioł", już miałem styczność z tą książką 3 gimnazjum. Nie przeczytałem jej mimo że miałem ją tydzień w domu, posłuchałem opini przyjaciółki, że to nudna bez akcji książka, ale wczoraj stwierdziłem, że muszę ją przeczytać. Jestem na 8 stronie ale powoli i do końca wakacji przeczytam. Od początku już jest ciekawie, śmierć w zaułku, oraz Tessy przybyła do Southampton, która przyjechała do brata Nata. Na razie tylko tyle przeczytałem, będę opisywać historię bohaterów na bierząco. Szczerze mam wrażenie, że akcja w Anglii będzie równie ciekawa jak w Ameryce, "Darach Anioła". Ostatnio nie pisze co u mnie w takim razie w skrócie żyje, trochę smutno ale daje radę pogoda burzowa i deszczowa, no to w skrócie. Miłego dnia życzę czytelnicy :)

sobota, 10 sierpnia 2013

Alex i Willow

hej :d witam w sobotni późny poranek. Dziś opisze koniec pierwszej części, książki "Anioł". Ostatnim razem zaczęłem opowiadać od środka, dziś opowiem pokrótce jak zaczęła się historia Willow i Aleksa. Zacznę od Alexsa, szybciej pójdzie Alex jest to zabójca aniołów, pracuje dla CIA w projekcie "Anioł" polega on na zabijaniu aniołów które są złe (nie opisze dokładnie, chce zachęcić was do przeczytania), chłopak stracił wszystkich bliskich. Młodzieniec ma 18 lat. Dostał zlecenie zabił Willow, nie zrobił tego. Zakochał się w niej. Uciekali razem, aż zatrzymali w górach skalistych. Spędzili tam kilka dni, wyznał miłość Willow, opowiedział o rodzicach (jak zginęli), aż pewnego zjawiło się CIA które zabiera Willow, on jednak nie chciał samej zostawić ukochanej i pojechał prędko do Denver gdzie miało nastąpić nadejście drugiej fali. Dojechał na czas i zobaczył ja umiera jego ukochana... W tym momencie polecam przeczytać do końca książkę. Willow jest to 17 letnia dziewczyna młodsza o rok i jeden dzień od Aleksa, mieszka z ciotką Jo i chorą umysłową matką. Dziewczyna ma szczególny dar potrafi przepowiedziec przyszłość, uwielbiam samochody. Pewnego razu Beth prosi ją aby przewidziała przyszłość, opowiada jej co widziała i radzi aby odeszła od anioła, bo on ją rani i przez niego choruje. Wieczorem przychodzi do jej domu anioł by zabić Willow poprzez zjedzenia jej aury (niedosłownie), lecz wyczuł że jest aniołem dokładnie pół aniołem. Wtedy zlecił aby Alex ją zabił, nie zrobił tego jak już wspomniałem. Przyjaciółka poleca nastolatce, aby pojechała do kościoła aniołów i wyciągnęła Beth. Po "mszy" próbuje z nią porozmawiać ale Beth zaczęła krzyczeć że ona zniszczy anioły, wtedy Aleks ją wyciąga z opresji, ale nie darzy go sympatią, razem uciekają aż do nowego Meksyku do przyjaciela Aleksa który okazał się zdrajcą. Uciekli w góry skaliste, wyznała chłopakowi że go kocha. I tak zaczęły romantyczne małe wakacje, aż do przybycia CIA, Willow zgodziła pomóc zniszczyć anioły, miała włożyć angelike w bramę między światami. Niestety nie zadziałało to i umarła, lecz jej anioł powiedział jak ma Alex ją przywrócić do życia, wyciągnęła jego siłę i ożyła. Uciekli z kościoła raniąc ojca Willow Razjela. To tak skrócie historia Willow i Alexa

piątek, 9 sierpnia 2013

Śląsk la la la Śląsk w pucharach la la :D

witam :D dziś w piątek rano cieszę się, że Śląsk awansował do kolejnej rundy remisując 3-3 Club Brugge. W tydzień temu w czwartek Śląsk na własnym obiekcie wygrał 1-0. Przed meczem słyszałem opinię, że Belgowie pokonają trzecią drużynę Polski, jednak Śląsk pokazał, mimo że mamy słabszą ligę niż belgowie to jednak dał radę. Dziś Śląsk pozna kolejnego rywala 4 rundy eliminacji do pucharu ligi europejskiej. Śląsk obok Legii to jedyna drużyna która została w pucharach, wcześniej w 2 rundzie odpadł Piast Gliwice, oraz wczoraj Lech Poznań, który był faworytem. Piłka nożna jest ciekawa, bo zdarza się, że faworyt dostaje lanie od słabszego zespołu. Czekam niecierpliwie na wyniki losowania. Mam nadzieję że Legia której nie lubię dostanie Austrię Wiedeń, a Śląsk jakiego słabszego rywala, Wrocławianą przydałby się jakiś transfer potrzeba piłkarzy którzy będą mogli zastąpić w lidze Sobotę, Mile, Plaku, Paxiao i Gikiewicza są to ostatnio gwiazdy drużyny z Dolnego Śląska, mam nadzieję że Sobota zagra w Śląsku cały sezon. Do zobaczenia później ;)

czwartek, 8 sierpnia 2013

randka z Willow

witam czwartkowe południe. Od kilku dni chodzę na randki z Willow, jest to postać książkowa, która odciąga mnie od problemów. Rozumie mnie, Tylko że różnimy się, jej podoba się Alex, on miał ją zabić, nie zabił jej bo nie jest potworem (aniołem), Alex jest zabójcą aniołów, z akcji która się toczy wynika, że ostatnim który się nie przyłączył do aniołów. Obecnie Willow i Alex ukrywają się w górach, szykują do wspólnego snu. Książka anioł jest świetną historią, która mnie wciągnęła na maksa, na początku nie chętnie do niej zaglądałem, przełom nastąpił w poniedziałek. Przeczytałem 20% książki co jest rekordem moim osobistym, dziś lub jutro skończę czytać, nie wiem jaką następną zacznę ale chyba znów tematyka anioł, lubię książki o aniołach, książka "Anioł" autorstwa Lee Weatherly, jest jedyną wydaną częścią w Polsce, kilka dni temu jeśli dobrze sprawdziłem została trzecia część trylogii po angielsku, zacznę chyba tłumaczyć 2 i 3 część, chce dowiedzieć jak skończy się historia pół anioła z zabójcą aniołów. 3 pytania nurtują mnie, mam nadzieję że szybko poznam odpowiedź pierwsze pytanie to kiedy Willow pozna swego ojca, co się stanie z jej rodziną. I oczywiste jak skończy książka. Będę pisać więcej następnych postach o Willow i Alexsie miłego dnia

środa, 7 sierpnia 2013

muzyka której słucham

witam środowy ranek jest 7. Obudziłem przed 6, a dokładnie zrobił to kot który gryzł za palce u stóp. Jest fajnie chłodno w nocy była burza i więc znów ochłodziła powietrze. Wkońcu będę mógł pokopać na podwórku dłużej niż 15 minut. Wracając do tematu dziś chce przedstawić moją listę utworów które można znaleść na komputerze, telefonie (każdym jakim miałem), oraz mp4. 1. Zajmuje Tinchy Stryder Ft. N -Dubz - Number 1 jest to utwór który słucham od gimnazjum pierwszy raz usłyszałem go w radiu eska był hitem na tej stacji w podsumowaniu roku 2008 zajął 3 miejsce ogromnie się cieszyłem. 2. OneRepublic - All The Right Moves jest to starszy utwór, jednak ciągle mnie pasjonuje, teledysk wypadł marnie, ale po części związany z tekstem więc za to plus. 3. Timbaland - Apologize ft. OneRepublic tą piosenkę opisałem wczoraj, lecz dziś powiem jeszcze raz podoba mi się powolny rytm. Jest spokojna, dlatego jest taka super. "Teraz Polska" tak kiedyś leciało w remix-ie energy walentynki 2005. 4. Ewa Farna - Cicho uwielbiam ten utwór Polski kiedyś umiałem zaśpiewać z pamięć, teraz do połowy, byłem maniakiem Ewki, przeszło mi już lubię jej piosenki ale już nie jak kiedyś. 5. Mezo - Zemsta piosenka znana mi bardzo dobrze, dlaczego lubię? Wystarczy posłuchać treści i wyciągnąć wnioski. 6. Adam Lambert - Whataya Want From Me. Nigdy nie tłumaczyłem tej piosenki spodobała mi się za styl, jego głos ma świetny głos, nie przeszkadza mi, że jestem gejem, ja słucham jego muzyki, nie znam go więc nie oceniam. 7. Safura - Drip drop świetny utwór startowała z tym utworem na Eurowizji. Śpiewała ten utwór w Polsce. Jest o nie udanej miłości, płaczu za chłopakiem, 8. Basshunter - Botta anna chyba każdy go zna dziewczyny szalały na jego punkcie szkoda że teraz cicho zrobiło.. 9. Danny - Emily tego utworu nie mam obecnie na tele ale na komputerze i owszem świetny wojny utwór. 10. The Rasmus - Sail away utwór który poznałem akurat w remix-ie o walentynkach 2005. Spokojny utwór grupy z Finlandii i pierwszy który spowodował, że zaczęłem szukać ich piosenek. Mam nadzieję że podoba się wpis :) jeśli chcecie opisze nowości które lubię :)

wtorek, 6 sierpnia 2013

muzyka którą słucham

witajcie we wtorek po 6. Dziś chce napisać jaka słucham muzykę, oraz dlaczego akurat te utwory na pierwszym miejscu listy znajduje się Timbaland - Apologize ft. One Republic jest to utwór który 10 lat temu był hitem (http://m.youtube.com/watch?v=ZSM3w1v-A_Y&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DZSM3w1v-A_Y) nie wiem czy link zadziała, ale w you tube każdy może znaleść. Słucham tej piosenki ponieważ podoba mi się treść, jest według mnie smutna czyli akurat opisuje najczęściej mój stan, podoba mi się że jest powolna. Drugą piosenką na liście jest utwór Alex Hepburn - Under (http://m.youtube.com/watch?v=Wq8BqYus40A&hl=pl&gl=US&guid=&client=mv-google). Podoba mi się za to że jest smutna, słucham jej jak jestem smutny. To jedyny utwór który lubię ten wolał reszcie brakuje duszy, tej jest wiele energii. Zresztą teledysk mnie przekonaj że piosenka jest fajna. Trzecia i póki co ostatnia piosenka to Ewelina Lisowska - Zmierzch (http://m.youtube.com/watch?v=imkiew72e-c&client=mv-google&gl=US&hl=pl&guid=). piosenka podoba za to że jest prosta, zrozumiała, nie jest smutna jak poprzednie, daje nadzieję, a nadzieję trzeba mieć zawsze, ta artystka ma wiele fajnych piosenek które później opisze w drugiej i trzeciej może później czwartej liście, może wam się podoba taka lista, dziękuję za odwiedziny codziennie jest ich coraz więcej póki co 71 dla mnie to dużo, szkoda że nikt nie chciał skorzystać promowania bloga, ale zachęcam :) proszę również czasem o komentarze abym mógł wiedzieć co się podoba

sobota, 3 sierpnia 2013

uzależnienie nr 3!

witam jest wieczór. Oglądam eska music awords póki co nagrody dostali ewelina lisowska za hit, oraz grupa lemon za płyta roku. Teraz leci red lips "to co mam było" lubię tą piosenkę :) jeśli już spostrzegliście ten wpis jest o muzyce. Kocham muzykę jak większość ludzi. Mój ulubiony artysta z polski Liber jest to piosenkarz który wyciągnął do sławy takich piosenkarzy jak Rafał Brzozowski, Mijal (nie pamiętam imienia), oraz kilka piosenkarek np. Sylwia Grzeszczak, Natalia Szreader. Ulubiona piosenkarka Ewelina Lisowska i Ewa Farna, ulubiona grupa jedynie nasuwa Lemon. Za teledysk Margaret otrzymała nagrodę :o nie lubię jej teledysku ale no nic. Zagraniczny piosenkarz Adam Lambert. Ulubiona artystka Safura. Ulubiony zespół One republic i the Rasmus. Następnych wpisach będę opisywać dlaczego lubię te zespoły, artystów. Mam głupie pytanie, czy ktoś czyta to co pisze, mam wrażenie że pisze sam dla Siebie. Ten blog jest dla mnie najlepszy jaki pisałem no i pisze, inne były bardziej uczuciowe, ten jest o mnie jednak czy to ma sens? Czekam na jakaś odpowiedź. Miłego wieczoru

piątek, 2 sierpnia 2013

uzależnienie nr 2

witam wkońcu pisze drugie uzależnienie, są nim Pokemon! Tak uwielbiam pokemony miałem 5 lat jak zaczęła się era Pokemon. Moim ulubionym zwykłym jest Charizard jest to smok typu ognistego i lot. A z legendarnych to Lugia jest to pokemon według mnie ptak, typu lotnego i psychicznego. Lubię większość pokemon, nie lubię jednego magikarpia jest to ryba która nic nie potrafi. Znam prawie wszystkie pokemony z dwóch serii, w trzeciej kilka a dalszych to już dla mnie magia. Mam wiele gier na komputerze, telefonie serii pokemon, ciągle szukam nowych. Wiem dziecinne to trochę ale nikt mi nie zabroni. Mam wiele krążków tazo i naklejek w wiaderku po prażonej kukurydzy. Zbieram ciągle krążki. Ostatnio nawet szukam seriale które były puszczane na polsacie i tu4 do 2007r. Potem późniejsze będę szukać.

środa, 31 lipca 2013

2-2

hej :) wczoraj odbyło się 13 spotkanie FC Barcelony z Polską drużyną Lechią Gdańsk. Oczywiście byłem za Barcą. Mecz zakończył się remisem, jak już w tytule wspomniałem 2-2. Wcześniej Barcelona wygrała 9 razy, 2 razy zremisowała, a raz przegrała z Polską drużyną. Tak więc bilans wygląda 9-3-1. Polacy zagrali bardzo ambitnie przeciwko piłkarzą Barcelony B i C nie ma co ukrywać z pierwszego składu zagrało 4 piłkarzy reszta została w Katalonii. Gdyby był to mecz pucharowy trudno by było Lechii podjąć walkę. Jednak Gdańszczanie ambitnie stawiali swoje warunki co przełożyło się na prowadzenie Lechii 1-0, a później 2-1. Barcelona jednak wykorzystała błędy obronie piłkarzy z wybrzeża. Pod koniec meczu jednak piłkarze z Gdańska brzydko zaczęli grać, ciągle kopali po nogach piłkarzy Barcy, najwięcej Neymara. Mam nadzieję że za kilka lat znów Barcelona przyjedzie, a ja będę mógł z trybun oglądać zmagania moich ulubieńców. Kolejny mecz Barcelona rozegra w piątek byłą drużyną Neymara Santosem. Dziś o 19 będę oglądać zmagania Legii Warszawa z Molde. Mecz odbędzie się w Norwegii. Mam nadzieję że drużyna Jana Urbana wygra i będzie miało dobrą zaliczkę przed rewanżem.

wtorek, 30 lipca 2013

chory

witam :) u mnie dziś spadł deszcz, wczoraj zaczęło padać było kilka burz po kolei, na szczęście nic się nie stało w okolicy. Wczoraj zapisałem się na prawko, 7 sierpnia lekarz powie czy mogę jeździć. Do tego czasu muszę wyzdrowiec. Złapało mnie coś znów, już drugi raz tych wakacji. Znów mam sobie za złe, że mało pisze, ale nie bardzo mam czas, jeśli już go mam nie wiem co napisać. Najbliższych dniach napisze swoje uzależnienie nr 2. Napisze je jak wyzdrowieje. Strasznie boli mnie głowa, dokucza mi katar i gorączka. Dobra zmykam ;) miłego czytania :) oraz polecajcie swoim znajomym bloga, dzięki za odwiedziny :)

niedziela, 28 lipca 2013

żniwa

witam :) znów nie było mnie kilka dni. Wybaczcie ostatnich dniach mieliśmy żniwa (zbieraliśmy zboże) dokładnie żyto. Zboże zbieraliśmy w czwartek było 3 zbiorniki, to dużo około 3 ton jeśli dobrze pamiętam, ja z wujkiem wyładowaliśmy 2 zbiorniki, następnego moi bracia 1 zbiornik. Mieszkam na wsi więc takie rzeczy dla mnie to codzienność. Wczoraj zbieraliśmy słomę, zebraliśmy 4 przyczepy w pełnym słońcu, gdybym chodził bez koszulki dziś bym miał kolor czekolady na skórze. W poniedziałek znów będziemy zbierać słomę, a pod koniec tygodnia przyjedzie kombajn kosić owies. Obiecuje że dziś dodam uzależnienie nr 2. Może uda mi się was zaciekawić. Przepraszam teraz ale idę do kościoła na 8. Gdy wrócę dodam nowy wpis. Miłego dnia Jace :)

czwartek, 25 lipca 2013

nieobecność

witam :) na początku chciałbym przeprosić. Nie było mnie tu kilka dni. Poprostu brakowało mi weny. Najczęściej mam wene pisząc pod wpływem emocji często tych dołujących lub agresji. Ostatnio dostałem radę (nie wiem czy już to pisałem), że blog ze zdjęciami jest lepszy. Postanowiłem więc gdy będę na komputerze pisać (czyli rzadko) będę dodawać zdjęcia z mego życia, z neta które mi się podobają. Może w ten sposób przyciągnę uwagę. Według mnie wtedy rodzi się photoblog, ale rzeczywiście zdjęcia mogą dodać pozytywnego efektu. Postaram się najbliższych dniach przybliżyć postać Jace Waylanda jako drugą część opisu bohaterów "dary anioła", jeśli się uda to będą zdjęcia. Dziękuję za 50 odwiedzin, dla mnie szczerze nie jest ważne ile mam odwiedzin ważne, abym ja mógł wyrzucić z siebie wszystko to co mnie boli. Mam nadzieję że podoba wam się mój blog :)

czwartek, 18 lipca 2013

uzależnienie FC Barcelona części 2.

dlaczego zaczęłem kibicować FCB? Ponieważ spodobały mi się ich stroje, pierwszy piłkarz którego znałem ze składu to Ronaldinho czarodziej. Kochał zabawę z piłką. Kolejny był Samuel Eto'o. Kiedyś chciałem zrezygnować bycia kibicem FCB ale już nie umiałem, kochałem ich styl, ulubione ustawienie 1-4-1-2-2-1 lub jak kto woli 1-4-3-3. Po wygranej lidze mistrzów przyszedł okres niczego, dopiero Guardiola w jeden sezon wygrał wszystko co możliwe. Tego trenera będzie trudno zastąpić, tych piłkarzy będzie trudno przebić. To był dream team nie do przejścia. W lidze mistrzów w roku 2008 Barcelona przegrała jeden mecz w lidze mistrzów, kwalifikacjach była to... Ktoś pomyśli super drużyna, a to była Polska Wisła Kraków dwumecz Barca wygrała 4-1 (4-0 na camp nou 0-1 w Krakowie), później już tylko zwycięstwa. Od kiedy jestem kibicem FCB trenerów było trzech. To świetny klub piękną historią. Jeśli się podoba to jest mi miło. Obiecuje że o innych moich klubach też napisze czyli trzech, do Barcelony też wrócę. :)

moje uzależnienia. Cześć 1 FC Barcelona :D

witam :D kolejny wpis będzie o moich uzależnieniach. Potrafię z nimi walczyć ale nie chce :) 1. Moje największe uzależnienie FC Barcelona. Tym uzależniem się nie walczy z nim się żyje :D jestem kibicem Barcelony 8 pięknych lat. W których zdobyli 5 razy mistrza Hiszpanii (wszystkich mają 22), 2 razy puchar Hiszpanii (26 razy jest to rekord w Hiszpanii), 4 razy superpuchar Hiszpanii (10 razy rekord kraju), na europejskiej arenie zdobyli 3 razy (4 puchary w całej historii), superpuchar europy odbierali 2 razy (w historii 4 razy), oraz puchar klubowych mistrzostw świata 2 razy co jest rekordem rozgrywek. Mój pierwszy mecz obejrzany. Był to rok 2006 chyba kwiecień. Był to mecz z AC Milan. Był to mecz w Kataloni na Camp Nou. Nie byłem wtedy jeszcze kibicem Barcy, ale nie lubiłem Milanu, mecz był pełny emocji. Barcelona wygrała wtedy 1-0 dwa tygodnie później w maju był rewanż na San Siro. Mecz skończył się bez bramek. Lecz sędzia zawinił nie uznając gola prawidłowo zdobytego przez gospodarzy. Następny mecz był już finałem. Finał był rozgrywany we Francji, dokładniej w stolicy Paryżu. Przeciwnikiem Blaugrany był Arsenal Londyn. Początek był wymarzony 19 minucie z boiska musiał zejść bramkarz Arsenalu po czerwonej kartce którą zebrał za faul na Eto'o. Jednak od 34 Kanonierzy z Arsenalu mogli cieszyć z prowadzenia. Barcelona nie mogła znaleść luki w obronie aż do 74 minuty wtedy Eto'o trafił na 1-1 wtedy moje nadzieje na zwycięstwo znów wróciły. 81 dobrze wykorzystany corner i Beletti trafił na 2-1 i żyłem ciesząc się wygranej Barcelony. Od tamtej pory miałem dylemat który klub lubię Barce czy Liverpool. Cdn nastąpi dziś lub jutro..

proszę o pomoc :)

witam :) u mnie wszystko dziś ok. Dziś mam mały dzień samotności. Od rana z nikim nie rozmawiałem ze znajomych. Unikam dziś fejsa. Wczoraj skończyłem czytać trzecią książkę serii bloodlines. Teraz muszę długo czekać na 4 części. Zapowiada się ciekawie. Sydney wyłamała się z szeregów alchemików, jak przeżyje szlaban który dostała, jak rozwiąże się sprawa z Alici, jak będzie się jej pracować Zoey... wiele innych pytań mam w głowie ale nikt mi raczej nie odpowie, czekam na 4 części w której znajdę odpowiedzi. Od dziś chyba zacznę czytać Anioł. Oczywiście opisze te książki w najbliższym czasie, ale do tego założe nowego bloga o książkach, jeśli ktoś może niech mi doradzi czy warto zakładać, czy opisywać wszystko tutaj. Proszę o pomoc.

środa, 17 lipca 2013

7 miesięcy

witam poraz kolejny dziś mija 7 miesięcy od kiedy bloguje. Zaczęłem na wp. Ale ostatnio stwierdziłem że zrobiło się coraz gorsze więc postanowiłem zmienić na blogspot. Z początku miałem problem z założeniem bloga ale wkońcu się udało i pisze już od kilku dni. Dziś sprawdzałem liczbę odwiedzin i okazało się że 40 osób już oglądało mego bloga co mnie cieszy, liczę na więcej i nowe komentarze. Lubię komentarze, daje mi to radość że kogoś interesuje. Ok kończę pisanie wracam do oglądania meczu. Mistrz Polski przegrywa

wygrana z lękiem

witajcie :) dopiero doszedłem do Siebie, po wczoraj, no i dzisiejszym ranku. Wczoraj od godziny 16 byłem na polu i z braćmi, później jeszcze wujkiem zbieraliśmy siano. Ja układałem siano na przyczepie. Na początku się bałem, bo mam lęk wysokości, ale już po 10 minutach nie bałem się układałem bele i jakoś mi wyszło. Był to mój pierwszy raz, mam podparane ręce ale to nic, od tego się nie umiera. Dziś rano składaliśmy stóg. Potem aż do teraz odpoczywałem. Nie mam siły potrzebuje snu. Mam za to dużo czasu, czytam blogi innych, książkę. Muszę wkońcu nadrobić stracony czas. Dziś wieczorem odbędzie się mecz kwalifikacyjny Ligi Mistrzów. Mistrz Polski podejmie mistrza Walii. Nie jestem kibicem Legii Warszawa, ale w spotkaniu TSN będę za mistrzem naszego kraju.

wtorek, 16 lipca 2013

warto pomagać

witam :) jaka u was pogoda u mnie bardzo ładna około 27 stopni ciepła i wiatr który jest bardzo przydatny. Dziś byłem na zakupach ale nic nie udało mi się kupić. Potem trochę sprzątałem, może to dziwne ale lubię sprzątać. Daje mi to spokój i czuje się lepiej :) Chciałbym się jeszcze nauczyć gotować póki co nie umiem. Aktualnie pilnuje zwierząt, oraz słucham muzyki i pisze ze znajomymi. Bloga pisze z telefonu. Słucham obecnie Imagine Dragons - Radioactive. Jest to piosenka która mnie wciąga, teledysk również mi się podoba, jest w nim niestety przemoc, ale według mnie dzięki temu ta dziewczyna uratowała ludzi którzy byli więzieni. Warto pomagać bo kiedyś każdy z nas będzie potrzebować pomocy. Nie bójcie się pomagać, pomagajcie bezinteresownie a spotka was coś miłego. Jace :)

poniedziałek, 15 lipca 2013

Radość. Mój pierwszy samodzielny wiersz.

zawsze mam problem rozpoczęciem, nie wiem jak pisać może ma ktoś radę? Dajcie znać ;) Wczoraj późnym wieczorem znów napisałem wiersz, mimo, że znów narzekałem na to, że nie potrafię pisać wiersz. Jednak ludzią się podoba więc proszę oto wiersz dla przyjaciółki która mam nadzieję wyjdzie dziś ze szpitala. "radości jest jak słońce piękna, ciepła grzeje nas swym dobrem, czasem jednak radość znika. Pojawia się deszcz kapiący jak łza gdy jesteś smutna. Uśmiechnij się popatrz tęcza święci." Może jest krótki, ale dla mnie i tak wiele znaczy bo jest dla przyjaciółki. Życzę miłego dnia, chodź nikt nie lubi poniedziałku.

koniec ligi światowej

Witajcie. Mam coraz więcej wyświetleń, to bardzo miło mam nadzieję że mój blog wam się podoba. Komentujcie, polecajcie znajomym śmiało będę wdzięczny. Przypominam że Ci którzy chcą bym dalej udostępniał ich blogi niech napiszą w komentarzu. Ostatnio w piątek i sobotę polscy siatkarze grali ostatnie mecze w grupie. Przeciwnikiem Polaków była Bułgaria. Przed meczami Polska miała szansę awansu do final six musieli tylko wygrać mecze lub jeden wygrać 3-0 i 2-3 wtedy mielibyśmy 4 cenne punkty niestety w piątek przegraliśmy 3-0 (25-21, 25-21 i 25-21) i w sobotę mogliśmy tylko godnie pożegnać z Ligą Światową, niestety po zaciętym meczu przegraliśmy 3-2 (20-25, 23-25, 25-21, 25-21 i 19-17). Teraz Polska zagra na mistrzostwach Europy gdzie jesteśmy gospodarzem wraz Danią która ma słaba drużynę. Mam nadzieję że puchar Europy zostanie w Polsce na kolejne dwa lata. Jace

niedziela, 14 lipca 2013

niedziela.

jest godzina 12 jak zwykle o tej godzinie wszyscy odpoczywają, ja nie umiem spać więc to co zawsze pisze na fb, bloga i coś grzebie w necie. Z niedziela zawsze mi się kojarzy msza, potem rano małe sprzątanie, następnie rosół zawsze u mnie jest rosół prócz wielkanocnej niedzieli. Potem wszyscy odpoczywają, ja gram piłkę, słucham muzyki, czytam książki, gram gry lub jak wspomniałem korzystam z neta. Później praca u zwierząt codzienna. Około 16 zawsze gry jest ładna pogoda idę na rower lub kopać piłkę. Lubię spędzać aktywnie czas, sam no bo nikt nie chce ze mną grać. Przyzwyczaić się można z czasem. Kiedyś w niedzielę chodziliśmy do cioci ale z czasem świat przyśpieszył i ograniczyliśmy spotkania. Może to wydaje się nudne co pisze, ale chodzi mi o to że nie można odchodzić od tradycji bo czasem tracimy wiele miłych wspólnych chwil dla złodzieja czasu telewizora lub komputera. Jace

wiersz

Witajcie wczoraj wraz przyjaciółką ułożyliśmy wiersz. Ja zaczynam pisać, a ona pisze od dawna. Na początku chciałem się poddać bo kompletnie nie rozumiałem o co w tym wszystkim chodzi. Jednak ona wierzyła we mnie i pomogła mi stworzyć, ten wiersz: "Gdy człowiekowi jest smutno staje się chłodny i bezuczuciowy na dobro, jak grudniowa, ciemna, mroźna noc, która pali zimnem skórę. Nie patrzy na nic i na nikogo. Jest sam. Zamknięty w swoim umyśle. Jego uczucia są jak deszcz uderzający o kałuże, która wsiąka w ziemię. Nikt go nie rozumie, bo nie chce zderzyć się z samotnością, wolą cieszyć się wolnością, póki nie zetkną się z samotnością. Wtedy otworzą im się oczy. I zrozumieją, jak okropne może być uczucie osamotnienia." zdanie 1 ułożyłem ja sam 2,3,4 - ułożyła moja przyjaciółka 5,6 - znów ja 7,8 - przyjaciółka. Nie wiem czy komuś się spodoba. Według mnie, a się nie znam na tym moje wstawki są głupie, jej są ładne. Ten wiersz jest jak piękno i brzydota. Piękno to zdania dziewczyny która pomagała, a brzydota to moje puste słowa. Oceniajcie co sądzicie o tym wierszu. Życzę miłego dnia Jace.

piątek, 12 lipca 2013

Miasto kości - Clary Fray

witam :) wiem że może jest wcześnie rano, ale teraz mam czas pisać. Dziś chce opisać moją ulubioną serię książek "Dary anioła" Jest to seria która z początku miała być trylogia czas pokazał, że będzie 6 części. Ta seria zmieniła podejście do czytania. Chodź o to że, zaczęłem czytać całe serie książek rocznie czytam około 15 może to mało, dla mnie jest to dużo, ponieważ czytam najmniej 250str. W tym roku przeczytałem już więcej książek, ale dziś zajmę się opisem "Miasta Kości" na początku myślałem że to kolejna głupia książka w której pojawią się ludzie z kości. Jednak od pierwszej strony książka zaciekawiła mnie. Akcja rozgrywa się w Stanach Zjednoczonych. Główną bohaterką jest Clary Fray jest to 16 letnia dziewczyna o rudych włosach średni wzrost. Płynie w jej żyłach anioła krew jak u każdego nocnego łowcy, lecz jej jest wzmocniona (o tym w kolejnych opisach). Clary mieszka z matka która ma na imię Jocklyn (nie wiem czy poprawnie napisałem), jej ojciec zginął wypadku, okazuje się później że jej ojciec żyje. Jej najlepszym przyjacielem jest Simon Lewis. Clary ma zdolności do tworzenia nowych runów, dzięki nim wiele dobrego się wydarzy. Na początku będę opisywać postacie, a na koniec treść mam nadzieję że zainteresuje was :) Jace.

czwartek, 11 lipca 2013

dzięki :)

wiem troszkę późno już ale chciałbym podziękować tym którzy już dziś odwiedzili mego bloga. Jeśli możecie zostawiajcie linki do swych blogów ja będę je udostępniać na mojej stronie aby moi znajomi czytali wasze blogi :) miłego wieczoru życzę

początek

witajcie jest to mój nowy blog wcześniej miałem blogi na wp. Niestety tam strona zeszła na psy tu nie wiem jak będzie mi się pisać mam nadzieję że o wiele lepiej niż na poprzednim. Będę pisać o moich przemyśleniach muzyce, sporcie, książkach czyli o wszystkim co mnie ciekawi. Kocham pisać dlatego pisze blogi jest to mój 5 blog mam nadzieję że już nie będę musiał go zmieniać. Jace